תנועת ש"ס שס (אילוסטרציה: שאטרסטוק)
תנועת ש"ס (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

בעקבות האיחוד בש"ס מבהירים: "אנחנו לא בכיס של אף אחד"

תנועת ש"ס הלכה בשתי הקדצניות האחרונות עם דב צור יד ביד, והיום הם אומרים: "זה לא אומר שום דבר לגבי העתיד"

פורסם בתאריך: 14.10.18 09:16

"אנו לא בכיס של אף אחד. נכון שבשתי הקדנציות האחרונות חברנו לדב צור בניהול העיר, אבל זה לא אומר שום דבר לגבי העתיד. סיעת ש"ס תפרסם בקרוב את עמדתה בנושא לקראת הבחירות בעיר במי היא תומכת ועם מי היא הולכת". כך אומר ל"השקמה ראשון לציון" בכיר במפלגת ש"ס המקומית, לאור האיחוד בין מתנגדי ראש העיר דב צור והאיחוד שנחתם ביניהם היום – לקראת הבחירות, כשבכל מקרה, בש"ס עוקבים מקרוב אחרי ההתפתחויות האחרונות בעיר לקראת הבחירות, ונערכות שיחות עם כל המועמדים מאחורי הקלעים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


יצוין, כי מאז עלה דב צור לשלטון בראשון לציון ומכהן כראש העירייה, סיעת ש"ס בראשון לציון הייתה איתו ולצידו. הרב כהן מכהן כבר שתי קדנציות כממלא מקומו של ראש העירייה, וצור מוכר כמי שצועד יד ביד עם הציבור של ש"ס בעיר. לש"ס היו בסיום הבחירות לקדנציה הנוכחית 3 מנדטים, אולם אחד מהחברים, מאיר עקיבא, פרש והותיר את הרב כהן עם שני קולות במועצה. שני מנדטים היו לש"ס גם בקדנציה הקודמת במועצת העיר, וזה מוגדר פחות או יותר ככוחה הפוליטי בעיר. יחד עם זאת, אומר הבכיר: "במערכת הנוכחית אנו מצפים להצלחה גדולה יותר, ציבור התומכים שלנו בעיר גדל בשנים האחרונות, ואנו בטוחים שזה יבוא לידי ביטוי בקלפי. בינתיים, אנו צופים מהצד בכל מה שקורה במערכת הפוליטית, ולא נוקטים עמדה. נכריז על הכיוון שלנו כאשר זה יהיה נכון ומתאים מבחינתנו".

אותו הבכיר העריך כי ההחלטה במי לתמוך ועם מי ללכת לקואליציה תגיע מראשות התנועה ומהשר אריה מכלוף דרעי, וכן רבנים בכירים. גישה זו, חובה להדגיש, לא זרה לאנשי ש"ס באופן כללי ולא רק בראשון לציון, בדרך כלל, המפלגה מזהה ברמה המקומית את המועמד בעל הסיכויים הגבוהים ביותר וחוברת אליו כדי להיות בהנהגה ולא באופוזיציה. עד עתה בראשון לציון – זה לא קרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר