קינסטליך בחוג הבית, מלווה בשפת הסימנים
קינסטליך בחוג הבית, מלווה בשפת הסימנים

רז קינסטליך בחוג בית עם ציבור כבדי השמיעה: "אפעל להנגיש את העיר עבורכם"

פורסם בתאריך: 21.8.18 13:34

המתמודד לראשות עיריית ראשל"צ, רז קינסטליך, ממשיך בקמפיין הבחירות שלו. במסגרת חוג בית שערך קינסטליך הוא שם דגש על שיתוף ציבור כבדי השמיעה בראשון לציון. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חוג הבית שקיים קינסטליך היה מונגש עבור קהל הנוכחים, במטרה לתעדף לדבריו את אותם המשפחות, "באתי להקשיב, חשוב לי להבין את הצרכים שלכם. אני בטוח שמה שנראה עבור אחרים כטריוויאלי, עבורכם ההתמודדות מאתגרת וקשה יותר. הגעתי מפני שאני רוצה לסייע לכם לקבל את הזכויות המגיעות לכם", כשהתושבים ממועדון החירשים "מ.ת.ח.ב.ר", העלו מספר פרמטרים לשיפור כגון: נגישות, ותמיכה במועדון.

"במסגרת מהפכת השירות שבכוונתי לקדם אביא את השירות עד אליכם" הבטיח קינסטליך, "אעבוד קשה ואדאג להנגיש את כלל השירותים העירוניים לחרשים וכבדי שמיעה, בנוסף, נדאג להנגיש את הפעילויות העירונית לחרשים ולכבדי השמיעה, החל מטקסטים וכלה בהופעות ובעיקר נעשה שימוש בידע שלכם ובניסיונכם האישי לשם הקמת גוף מייעץ שתהוו בו חלק משמעותי. גוף שיספק לעירייה נקודת מבט כנה לצרכים הנדרשים עבורכם".

חוה סלם, סגנית יו"ר מועדון כבדי השמיעה "מ.ת.ח.ב.ר" ציינה, "שמחנו לארח את רז והוא שמע מאיתנו על צרכיהם של ציבור כבדי השמיעה, בנוסף, ניתנה לנו האפשרות להציע פתרונות כמו קיום שיעור לימוד שפת סימנים בכל בתי ספר בעיר לשם יכולת התקשרות קלה עם קהילת חירשים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר