שמואל ג'מיל ושרון גושן. רשימת מאמינים בראשון
שמואל ג'מיל ושרון גושן. רשימת מאמינים בראשון

מאמינים בראשון – רשימה חדשה למועצת העיר רוצה לכבוש את הציבור הדתי

שמואל ג'מיל ושרון גושן, שניים מהפעילים הבולטים בעיר בקרב הציבור הדתי, רוצים להביא בשורה חדשה ברשימה חדשה בבחירות הקרובות

פורסם בתאריך: 27.5.18 10:59

הבחירות לרשויות המקומיות יערכו בסוף אוקטובר וההיערכות של המועמדים והרשימות – בעיצומה. בראשון לציון הכריזו כבר שלושה אנשים שיתמודדו על ראשות העיר מול ראש העיר המכהן דב צור, ועתה מתברר כי גם הציבור הדתי בעיר יצא לדרך עם רשימה חדשה שמכריזה על ריצתה למועצת העיר בבחירות, "מאמינים בראשון".

בראש הרשימה עומד שמואל ג'מיל שנחשב כדמות מוערכת ואיש חסד אהוד במיוחד בעיר. ג'מיל כיהן בעבר כחבר מועצת העיר והחזיק בתיק חינוך תרבות חרדית ושירותי הדת הוא היה גם יו"ר ועדת התמיכות, החזיק את תיק הנכסים וההקצאות העירוני ושימש בתפקידי ציבור נוספים.

במקום השני ניצב שרון גושן, עו"ד ומגשר מוסמך. גושן, חסיד חב"ד, הוא פעיל חברתי מוכר בעיר ואיש תקשורת ותיק שרשימותיו מתפרסמות בקביעות גם בעיתון "השקמה-יהדות".

מקורות בפוליטיקה המקומית מספרים השבוע כי הרשימה החדשה זוכה לתמיכה נרחבת בעיר מקהלים רבים ומגוונים, ומטרתה להביא בשורה חדשה: לחזק את הערכים, התרבות היהודית, והחינוך היהודי בראשון לציון, ולדאוג לשמירת הצביון היהודי בעיר. במסגרת זו, פנו בימים האחרונים לא מעט ראשי קהילות לאנשי הרשימה, וביקשו להשתלב בה למען היהדות בעיר.

יו"ר הרשימה, שמואל ג'מיל: "הרשימה הוקמה לאחר פניות של רבים מבני העיר, שביקשו שנתמודד למועצת העיר ברשימה יהודית חדשה. הרשימה שלנו תהווה בשורה אמיתית בעיר. בסקרים מוקדמים שערכנו, זיהינו כי נדרש שיפור דרסטי במצב היהדות בעיר. רשמנו לפנינו את פניות התושבים וברור לנו שלפנינו עוד עבודה רבה. בעזרת ה' ובעזרת הכח הרב שנקבל מהתושבים בבחירות הקרובות, נוכל לפעול ולהביא בשורה אמיתית לעיר".

שרון גושן: "לצד שיפור חיי החומר בעיר, עלינו לשפר גם ואולי בעיקר את חיי הרוח. כאנשים העוסקים בפעילות ציבורית ותקשורתית ומחוברים היטב לשטח, אנו חשים את הצורך האמיתי שעולה מהתושבים לעשייה בתחומים נוספים, בעלי ערך אמיתי, יהודי וחברתי. בשביל זה, אנחנו כאן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תושב ראשון ותיק

    אתם חיים בסרט שניתן לכם את ראשון לציון
    תחזרו למאה שערים ובני ברק , לפני שיהיה פה מלחמה

  2. דתי בראשון

    בקושי ל"בית היהודי" יש מנדט, ולש"ס יש שניים, אז מאיפה יהיה עוד קולות לעוד מפלגה. חבל על הכסף והמאמץ. אין בראשון לציון מספיק דתיים. חבל שאת הנתון הזה לא ראיתם בסקרים.

  3. ראשוני מראשון לציון

    כתושב דתי חרדי אוכל לכתוב שהקהילה החרדית חייבת נציגות בעיריה הכוונה לנציג אגודת ישראל שידאג לנושאים כמו מחיר למשתכן לציבור החרדי ,שידאג להקצאת קרקעות להקמת שכונות חרדיות ליטאיות/חסידיות כלומר הבאת משפחות מהמגזר החרדי לעיר לאחיי החילונים אוכל לכתוב אל דאגה איש לא התערב בתכנים ואו באירועים וכו' כשם שיש נציגות במועצת העיר לקבוצות שונות של תושבים ראוי שיהיה נציג של אגודה וגם נציג כמובן של דגל תורה לא ככינור שני אלא כינור ראשון יש כאן מוסדות של הציבור החרדי שיש לדאוג להם ובואו נודה על האמת איש מחברי המועצה גם לא גמיל שהיה בש"ס גם לא הרב כהן לא דאגו לנושאים כאלו כך שכפי שנאמר בקהלת "אין חדש תחת השמש" הסיעה ברשות ג'מיל וגושן אינה מייצגת את הציבור החרדי שגם לא יצביע לה וכך גם ש"ס ושלא לדבר על הבית היהודי שזה כבר נושא אחר גם אם גושן וגמיל יכניסו נציג אחד או שניים למועצת העיר נו שוין אגב לחב"ד אכן יש חסידים רבים בעיר לכן אני כותב שכן הם יכניסו בן שתיים ואולי אף שלוש מנדטים למועצת העיר ובאשר לש"ס אולי מנדט אחד ובאשר לבית היהודי די מתנדנד אך כנראה הם יכניסו את אנ"ש שידאגו אגב לקידום מינוי רב ראשי ספרדי מטעמם בקיצור כמי שחי חמישים שנה בעיר אוכל לכתוב כי אני מאוכזב מה גם שיש הרבה שיצביעו למפלגות כמו ליכוד ומר"צ וכו' .. זו הערב ששווה כתבה בפני עצמה שבת שלום

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר