כיתה אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com
כיתה אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com

טענות קשות של הורים בבית ספר בעיר: "מורות נוהגות באיומים כלפי הילדים ובהשפלות"

ההורים טוענים שהילדים חווים אלימות מילולית קשה: "סימנו את הכיתה הזו ככיתה בעייתית". העירייה: "כל הטענות נבדקות"

פורסם בתאריך: 9.1.23 08:26

תלונות קשות של הורים נגד מספר מורים בבית ספר בעיר. "הילדים שלנו חווים מידי יום אלימות מילולית קשה מצד מספר מורים, צרחות, הזזת שולחנות באגרסיביות כאשר יש רעש בכיתה, הוצאה מהכיתה לשיעור שלם ועוד", מתלוננת אחת האמהות. נציגי ההורים נפגשו אף עם ראשת מינהל החינוך בעירייה, ליאל אבן זוהר.

עוד אומרת אותה אם: "מספר מורות קבועות בבית הספר, נוהגות באיומים כלפי הילדים ובהשפלות. אותן מורות משתמשות בשפה כמו 'עופי מהכיתה', 'טוסי מהכיתה'. הילדים עוברים משבר גדול, מפחדים ללכת ללימודים, מפוחדים ממורות מסוימות … אנו ההורים פנינו מספר רב של פעמים (מספטמבר השנה) להנהלת בית הספר אך דבר לא נעשה כדי לשנות את המצב. שיעורים רבים מתנהלים בצעקות, יש לנו הקלטות. אולי צריך לטפל בילדים מסוימים שהם בעייתיים יותר, אבל אי אפשר להתנהג כך אל כל הילדים כל הזמן. הכיתה סומנה כנראה ככיתה בעייתית".

 

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "ראשת מינהל החינוך קיימה בסוף השבוע האחרון פגישה עם ההורים שבה הם הציגו את טענותיהם. כל הטענות נבדקות במטרה לתת את המענה הטוב ביותר. בנוסף, הנהלת בית הספר מעורבת בנושא ומלווה את תלמידי הכיתה ואת ההורים באופן אישי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר