מנהלת

שר החינוך הודיע: בירור למנהלת תיכון בעקבות תגובה פוליטית בפייסבוק

דרישה לזמן לשימוע את המנהלת התיכון שממנו פוטר המורה הוותיק לאזרחות בעקבות תלונות על אמירות פוליטיות

פורסם בתאריך: 23.3.20 18:55

הורים ותלמידים ברחבי בראשון לציון, התלוננו היום על סופי בן ארצי, מנהלת מקיף ט' שבמערב העיר, בעקבות תגובה לפוסט שהעלתה חברת הכנסת מטעם הליכוד, מאי גולן.

"הייתי שמחה להשאיר את העולם שלכם ליכודניקים יקרים בלי שמאלנים. הייתם נשארים בלי רופאים, בלי מנהלים, בלי קצינים, בלי כסף, כל כך הייתי שמחה שתתחבקו יחד בשמחה אתם כל כך עיוורים, סוגדים לביבי המפיץ שקרים", כתבה המנהלת בתגובה לדברים שהעלתה ח"כ גולן.

הורים לתלמידים ותושבי ראשון לציון זעמו על תגובתה של המנהלת. ובעקבות הסערה המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק החופים, עידן מזרחי, שלח מכתב לראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, שבו הוא דורש לקיים בירור ולשקול את המשך העסקתה של המנהלת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הורים לתלמידים ותושבי ראשון לציון זעמו על תגובתה של מנהלת התיכון. ובעקבות הסערה המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק החופים, עידן מזרחי, שלח מכתב לראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, שבו הוא דורש לקיים בירור ולשקול את המשך העסקתה של המנהלת.

"אני בעד הצגה של מגוון דעות", כתב מזרחי, "במסגרת שיח ראוי, מכבד ומפרה מתוך מערכת החינוך בעירנו, אך בחירתה של המנהלת בעת הזו לקיים שיח אלים, המוסיף על הפילוג הקיים בזמן התמודדנו עם אסון לאומי חורג באופן ברור ומובהק מכל הנורמות שאנו בעיריית ראשון לציון מחנכים ומתווים לתלמידנו, קרי: ערבות הדדית".

מזרחי הוסיף במכתבו כי "רק לפני חודשיים אירע אירוע דומה באותו התיכון, שהרעיש את כל העיר .כאשר מורה לאזרחות תחת ניהולה של המנהלת פוטר לאחר שהתלמידים התלוננו על התבטאויות פוליטיות בשיעור".

במקביל, העבירה ח"כ גולן את צילום תגובתה של המנהלת לשר החינוך רפי פרץ, שצייץ כי היא תזומן לבירור ברשות המקומית בנוכחות מנהלת המחוז. "מנהלי בית הספר חייבים לשמור על שיח מכבד וממלכתי ברשתות החברתיות, הם לא טוקבקיסטים", הוסיף השר פרץ.

בשיחה עם "השקמה ראשון לציון", ציינה בן ארצי כי קיבלה כל התייחסות או עדכון רישמי בנוגע לפנייתו של מזחי, והוסיפה "כתבתי פוסט מתנצל והבהרתי את הדברים שלי ומעבר לכך אין לי מה להוסיף".

בפוסט שבו התנצלה כתבה בן ארצי: "בהמשך לתגובתי לפוסט שעלה בפייסבוק, אני מצרה על תוכן הדברים שנכתבו. לא הייתה לי כוונה לפגוע בציבור או באוכלוסייה כלשהיא. לא נותר לי אלא להתנצל בפני מי שנפגע ולחזור בי מדבריי".

 

 

בתגובה לדברים מסר יו"ר ועד ההורים העירוני, רוני עקירב, כי "אחרי ששמענו את דברי המורה לאזרחות ממקיף ט', קמה המנהלת המהוללת והוסיפה עוד דברי בלע. בימים טרופים אלו של מצב חירום לאומי, אין שום מקום לאמירות מהסוג הזה. במילותיה אלו בחרה המנהלת לירוק בפרצופם של בערך 50 אחוז מתלמידיה והוריהם. הייתי ממליץ למנהלת שתתרכז יותר בשאלה כיצד להעסיק את תלמידיה בלמידה מרחוק, ולשפר את ידיעותיהם נוכח ההשבתה הנמשכת של מערכת החינוך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. דור

    מעניין אם היא היתה אומרת משהו על כחול לבן היו מזמינים אותה לבירור

  2. Rנב חיפאי

    מעניין באם היא הייתה מעלה פוסט עם דעות ימניות/לאומניות, הגם אז ועד ההורים היה מתלונן והגם אז שר החינוך היה מזמן אותה לברור.
    די להשתקת דעות!!! לכל אחד מגיע לבטא את עצמו.

  3. שמוליק

    מדינת משטרה!!! סתימת פיות בחסות המשטרה למי שדעתן שונה. מורה או מנהלת או כבאי או שוטר הם אזרחים שאין להגביל מחאתם תהיה אשר תהיה. ראש עקום של אינטרסנטים עקומים. חופש הביטוי הוא ליבת הדמוקרטיה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר