צילום: Mike_shots / shutterstock.com

צפיפות, ויכוחים ואלימות בהסעה לבית הספר: "מסכנים את הילדים שלנו"

הורים לתלמידים בשכונת נווה חוף מודאגים: הצפיפות, הנסיעה בעמידה והעימותים הפיזיים הפכו לחלק משגרת הדרך לבתי הספר

פורסם בתאריך: 19.1.20 13:40

"לא די בכך שאין לנו חטיבת ביניים בשכונה, מדי בוקר הילדים נאלצים לעמוד בהסעות, בדרך לבית הספר, בגלל הצפיפות והמחסור במקומות ישיבה פנויים", כך מתלוננים הורים לתלמידים המתגוררים בשכונת נווה חוף, ונאלצים לנסוע מחוץ לשכונה כדי ללמוד.

לטענת ילדיהם אינם בטוחים בהסעה לבית הספר, כאשר לא פעם בעקבות הצפיפות נוצרים ויכוחים ואף עימותים פיזיים בין התלמידים. בסך הכל נאלצים להשתמש בהסעות יותר מ-100 תלמידים שפזורים בבתי הספר ברחבי העיר, במתרכזים באותן השעות באוטובוסים לבתי הספר. התוצאה, כך לטענת ההורים: צפיפות, תלמידים שנאלצים לעמוד בהסעות ולעיתים גם עימותים פיזיים בין התלמידים. "בכל יום, כשהבן שלי חוזר הביתה, הוא מספר לי על הצפיפות, הדחיפות ועל זה שהוא שוב נאלץ לעמוד בהסעה. יש פה ממש סיכון חיי אדם על חשבון הילדים", טוען אב לתלמיד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הורה נוסף סיפר ל"השקמה ראשון לציון": "מדי כמה ימים הבן שלי חוזר חבול הביתה, בגלל שאין איפה לשבת בהסעות. הם נדחקים לתוך ההסעות כאילו אנחנו מדינת עולם שלישי. על יותר מ-100 תלמידים יש מערך של הסעות שאינו נותן מענה".

אותו האב מוסיף כי מתחילת השנה ההורים מרתיעים ומזהירים מפני פגיעה. "רק אחרי שאחד התלמידים ייפול במהלך נסיעה או שייגרם אסון חלילה – יחפשו אשמים".

יניב שלום, מנהל אשכול קווי המרכז באגד, מסר בתגובה: "מדובר בקווים אשר בחודשיים האחרונים הנסיעות בהם מתבצעות באוטובוסים עירוניים, גדולים ומרווחים, כאשר לעתים אף מתוגברים הקווים באוטובוס מפרקית גדול במיוחד ומתלווה אליו עוד אוטובוס עירוני רגיל. לאור זאת אין כיום בקווים אלה כל צפיפות".

"בנוסף לכך, בשכונה עובר קו 15 אשר מגיע למרחק קצר מבית הספר ואף קו 84. חשוב להבין, כי אגד היא החברה המפעילה את התחבורה בעיר על פי הנחיות משרד התחבורה ובכל נושא של הוספת קווים, תגבור אוטובוסים או מיקום תחנות, משרד התחבורה הוא הכתובת לפניות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר