בריכה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

"הילדים קופאים מקור": מדוע בריכת שחייה אחת בלבד משמשת 40 בתי ספר?

הורים טוענים כי הילדים חוזרים חולים משיעורי השחייה בחורף בשל הצפיפות. העירייה: "לא ניתן לקיים שיעורי שחייה ל-4,000 תלמידים מעשרות בתי ספר ברחבי העיר רק בחודשי הקיץ"

פורסם בתאריך: 6.1.20 09:51

"בכל שנה זה אותו הדבר, לימודי השחייה נעשים בחורף כשקר מאוד והילדים נאלצים לחכות לשיעור מחוץ לבריכה בבגדי ים, ואז וחוזרים הביתה חולים", כך טוענת תושבת ראשון לציון, אם לילד בכיתה ג' באחד מבתי הספר בעיר.

לטענתה ולטענת הורים נוספים בעיר, שיעורי השחייה שניתנים על ידי העירייה מדי שנה פוגעים לעיתים בבריאות הילדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"בשבועות האחרונים הבן שלי ושניים מחבריו היו חולים כמה פעמים אחרי שיעורי השחייה", מספרת אותה האם, "מאוד קר פה בחורף, אבל השיעורים מתקיימים בכל מזג אוויר כי הם מתקיימים רק בבריכה עירונית אחת, שמשרתת תלמידים מכ-40 בתי ספר. וכך, בזמן שתלמידים מבית ספר אחר נמצאים בתוך המים, התלמידים מבית ספר אחר מחכים בינתיים מחוץ לבריכה עד שיגיע תורם ובינתיים מתקררים".

לטענתה, "העירייה אומנם יצאה במיזם מבורך ונותנת לנו שיעורי שחייה במתנה, אבל בכך יוצרת גם בעיה של צפיפות וחולי. חייבים לפתוח עוד בריכות עירוניות לטובת המיזם הזה ובכך להוריד מעט מהעומס שקיים על בריכה אחת", היא אומרת.

יו"ר ועד ההורים רוני עקירב מוסר: "לצערי הרב, מזה שנים פועלת בעיר רק בריכה לימודית אחת ולפעמים גם שתיים שאמורה לתת מענה ל-40 בתי ספר יסודיים, שמגיעים לשיעורי שחייה בשעות הבוקר".

"רוב שיעורי השחייה בשנת הלימודים מתקיימים בימי החורף, ולמרות שמדובר בבריכה מקורה הילדים נתונים לסכנת התקררות בעיקר בסוף השיעור, כאשר לא ניתן להם זמן מספיק להתלבש ולהתחמם", מוסיף עקירב, "בזאת אני מאשים את מנהלי הבריכות שמרוב להיטותם לסיים ולגמור עוד מחזור ולקבל את הבא הם אינם מטריחים עצמם
ב'זוטות' כאלה. העיקר שדמי לימוד השחייה שמגיעים מההורים ימשיכו לזרום אליהם ללא הפרעה".

עקירב הוסיף כי "אני קורא לכל ועדי ההורים בעיר לא לוותר, ולעמוד על כך שבימים גשומים וקרים, שיעורי השחייה באותו יום יבוטלו. יש התחייבות של מפעילי הבריכות להשלים לתלמידים כל יום שהחסירו. גם העירייה צריכה להשמיש עוד בריכות עירוניות בכדי להפחית את הלחץ על הבריכות הקיימות".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "ראשית נבהיר, לימודי השחייה מתקיימים לאורך כל השנה. מטבע הדברים, לא ניתן לקיים שיעורי שחייה ל-4,000 תלמידים מעשרות בתי ספר ברחבי העיר רק בחודשי הקיץ. כך זה פועל בערים אחרות בארץ ובראשון לציון בפרט ב-30 השנים האחרונות. למעשה, כדי לעמוד בביקוש ללימודי שחייה, החברה העירונית עושה שימוש בבריכות מקורות נוספות ברחבי העיר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר