בית ספר
צילום: / Travelerpix Shutterstock.com

הורים מודאגים: הילדים נותרים בבית הספר ללא אבטחה ושמירה

הורים לילדי צהרון בית הספר אריאל שרון שבשכונת האירוס, טוענים כי ילדיהם חשופים לסכנה: שעות העבודה של השומר אינן חופפות לשעות הפעילות בבית הספר

פורסם בתאריך: 24.10.19 18:03

"אי אפשר להשאיר את הילדים ללא השגחת שומר בשער בית הספר, כשיש פה עשרות פועלי בניין שמסתובבים ללא מפריע מול שער פתוח", אומרת אלה, תושבת שכונת האירוס בראשון לציון, שילדיה לומדים בצהרון בית הספר אריאל שרון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדבריה, הילדים נמצאים בצהרון מדי יום עד השעה חמש, אך שומר בית הספר מסיים את עבודתו ב-16:30. "השנה החליטו בעירייה להשאיר את השומר חצי שעה פחות, והילדים נמצאים במתחם ללא כל השגחה.

"סביב בית הספר נבנים בתים חדשים, כך שיש עשרות פועלים שמסיימים את העבודה שלהם בשעה ארבע ומחכים להסעה שלהם, בדיוק מול שער בית הספר הפתוח לרווחה", אומרת אלה ומוסיפה בדאגה כי "הילדים והצוות החינוכי ממש חשופים לסכנה".

הורים אחרים מספרים כי גם בשנה שעברה הייתה בעיה דומה, שנפתרה כאשר העירייה הרחיבה את שעות הפעילות של השומר עד סיום יום הלימודים בצהרון. אולם השנה, הם נותרו ללא מענה.

"פשוט לוקחים סיכון על החיים של הילדים שלנו, השער פתוח ובכל רגע נתון יכול פועל אחד להשתגע ולהיכנס פנימה ולעשות ככל העולה על רוחו. יש תחושה שהחיים של הילדים שלנו הפכו להפקר", אומרים ההורים.

יו"ר ועד ההורים בבית הספר עדי שבתאי מסרה בתגובה: "פניתי לעירייה מספר פעמים מראשית השנה בעניין זה. ראש העיר אף ערך סיור בשכונה, במסגרתו העליתי בפניו את העניין והוא ראה את אתר הבניה הגדול שנמצא מעבר לכביש, ממש מול בית הספר. לצערי, עדיין לא קיבלתי תשובה".

מעיריית ראשון לציון נמסרה התגובה: "אבטחת מוסדות החינוך בעיר נעשית בהתאם להנחיות משטרת ישראל".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר