ביה"ס הראל
ביה"ס הראל

מדרגות שבורות, רטיבות וילדים חשופים לשמש: ברוכים הבאים לבי"ס הראל

ההורים בבית הספר ממלכתי דתי מצביעים על שורה של ליקויים וסכנות בטיחותיות. העירייה מבטיחה: הליקויים יטופלו

פורסם בתאריך: 7.8.19 17:52

חודש לפתיחת שנת הלימודים וההורים לתלמידים בבית הספר הממלכתי-דתי הראל בראשון לציון מודאגים ממצבו הפיזי. לטענת ההורים בבית הספר ליקויים ומפגעים רבים שאף עלולים להוות סיכון בטיחותי לילדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הילדים שלנו הם לא סוג ב', לא יכול להיות בעיריית ראשון לציון ישפצו את כל בתי הספר ויתהדרו בתמונות מרהיבות של השיפוצים, ובית הספר שלנו כבר שנים נשאר באותו מצב, עם הליקויים הקשים", אומרת אם לתלמיד בבית הספר.

היא מוסיפה כי "בכניסה לבית הספר יש מדרגות שבורות המהוות סכנה לתלמידים להורים ולמורים, ברוב ימות השנה, כשמזג האוויר חם, הילדים נאלצים להישאר בכיתות ולא לצאת לחצר בהפסקות, משום שאין פינה אחת מוצללת בחצר".

לטענת האם ולטענת הורים נוספים גם הצבע מתקלף ובאחת הכיתות ישנה רטיבות ואף סכנה מפני התפוררות התקרה. "פנינו אין ספור פעמים לעירייה אבל לא קיבלנו מענה. לעומת זאת אנחנו רואים את העבודות שנעשות בבתי ספר אחרים וזה בעיקר מעציב וגורם לנו לחשוב על סדרי העדיפויות של העירייה", מוסיפה האם.

בכל לא מסתיימת שורת הליקויים וההזנחה בבית הספר. לטענת יו"ר ועד ההורים בבית הספר, אסתי אוזקרגוז, המצב החמור שעליו מתלוננים ההורים נמשך כבר שנים. "המגרש בחצר בית הספר הוא ללא הצללה, יש חדר עם תקרה בסכנת התמוטטות בשל רטיבות, ישנן מדרגות שבורות משום שלא הושלמו בשיפוץ שנעשה בבית הספר לפני שמונה שנים. גם חדר מורים במצב קטסטרופלי, באולם בית הספר אומנם התקינו מזגנים, אבל לא התאימו את התשתית ובכל פעם שמדליקים את המזגנים יש הפסקת חשמל".

מלבד כל אלה, טוענת אוזקרגוז כי בית הספר אינו נגיש. "ילד ששובר רגל לא יוכל להגיע לבית ספר, גם לא נכים, זקנים ואימהות עם עגלות", היא אומרת.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "בטיחות התלמידים מעל הכל. המדרגות יבדקו ויטופלו בהתאם. כמו כן, ההצללה בבית הספר נמצאת בתוכנית העבודה. נוסיף ונציין כי במהלך הקיץ יבוצעו עבודות צביעה בבית הספר".

 

.רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר