גננת וסייעות מראשון לציון נעצרו: "מצאו את התינוק שלי בחדר חשוך ומחניק"

הצוות מגן ילדים בראשון לציון, חשוד כי הכניס פעוטות לחדר חשוך. האם שבנה שהה בחדר העונשים: "אף אחד לא ידע מה התחולל שם בפנים"

פורסם בתאריך: 3.7.19 17:30

בשבוע שעבר עצרה המשטרה גננת ושלוש סייעות בגן פרטי בראשון לציון, ממצאי החקירה עולה כי בגן השוהים פעוטות עד גיל 3, הוכנסו לכאורה מספר ילדים לחדרי ענישה חשוכים כשבכו או זזו בחוסר שקט.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפרשייה החלה לגמרי במקרה, כאשר אחת האמהות שהגיעה לגן באופן ספונטני עם עוגת יום הולדת כדי לחגוג לבתה, נכנסה פנימה וגילתה בתוך הגן חדר חשוך ממנו בוקעים קולות של ילד. לדברי האם, היא ביקשה להיכנס לחדר כדי לראות מי נמצא בו ונתקלה בסרוב גורף מצד צוות הגן.

אחרי שלא הרפתה, הצוות נעתר לבקשתה. בתוך החדר גילתה האם, תינוק בן תשעה חודשים כשהוא בוכה בחדר חשוך לחלוטין ומחניק.

"אותה אמא מצאה את התינוק שלי בחדר החשוך והתקשרה לומר לי שהילד שלי שם". משחזרת לראשונה אימו של התינוק "להשקמה ראשון לציון",

"היא מצאה אותו שם עם עיניים אדומות ובקבוק שהיה לצידו, היא ביקשה ממני להגיע מיד ובמקביל התקשרה למשטרה לבקש מכל ההורים לאסוף את הילדים. אני עדיין מתקשה להאמין. זה האוצר, הדבר הכי חשוב לי בעולם. אני לא מבינה איך גננת יכולה לעשות דבר כזה לילד קטן וחסר ישע".

את וההורים האחרים לא הבחנתם בסימנים מחשידים על הילדים?

"הגננת אסרה על ההורים להיכנס לגן והיא או הסייעות היו יוצאים בבוקר להכניס את הילדים פנימה ויוצאות בשעות הסיום ומוציאות את הילדים אלינו, אף אחד לא ידע באמת מה התחולל שם בפנים וכמה גדולה הזוועה והפגיעה בילדים שלנו. זה פשוט נורא".

הילדים הזכירו בבית את "החדר החשוך"?

"פה ושם הילדים דיברו בבית על חדר מפחיד וכשניהלנו שיחות ביננו חשבנו הילדים מדמיינים את זה או משהו כזה, אולי לא רצינו להאמין שמישהו יכול בכלל לעשות דבר כזה".

איך הילדים ממשיכים הלאה?

"זה משפיע על כל המשפחה, אני לא יודעת אם להכניס את הילד לגן אחר, אני לא מצליחה להאמין לאף אחד וקשה לי לחשוב עכשיו שאני יכולה לסמוך על גננת אחרת בלי לבדוק בכל רגע נתון מה קורה שם בגן. זה טראומה לכל המשפחה".

עו"ד אילן שדי שמייצג את אחת הסייעות מסר בתגובה: "הסייעת אותה אני מייצג, שלא נעצרה, שיתפה פעולה עם החוקרים באופן מלא ומסרה את גרסתה לאירועים. מרשתי היא אשה תמת לב, אשת מקצוע מסורה ואוהבת. בטוחני כי גם הרשויות ישתכנעו כי שמה השתרבב לפרשה שלא בצדק והתיק נגדה ייסגר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חן

    לידיעת עורך דינה של הסייעת שלא נעצרה, היא שתקה ולא עצרה את המעשים הנוראיים האלה, ולא סיםרה להורים וגם היא שותפה לפשע !

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר