ריקוד תלמידי יגאל אלון ובלקינד (צילום מסך)
ריקוד תלמידי יגאל אלון ובלקינד (צילום מסך)

מרגש: ריקוד משותף של תלמידי יגאל אלון ובלקינד לבעלי מוגבלות | צפו

תלמידי בית ספר לבעלי מוגבלות שכלית, חגגו יחד עם תלמידי תיכון יגאל אלון את מסיבת סוף השנה, באירוע מרגש במיוחד

פורסם בתאריך: 3.7.19 10:15

תלמידי התיכון של בית ספר בלקינד, בית ספר לבעלי מוגבלות שכלית, חגגו יחד עם תלמידי תיכון יגאל אלון את מסיבת סוף השנה. הם הופיעו יחד עם ריקוד שבנו במיוחד לסוף השנה. בלקינד הינו בית ספר אזורי הנותן מענה לאוכלוסייה בעלת מוגבלות שכלית בטווח של קל-בינוני עד מורכב, בו לומדים תלמידים בגילאי 6 עד 21. מטרת בית הספר להביא את הלומדים לעצמאות תפקודית מרבית בטיפול עצמי, בתחומי עבודה, תעסוקה ופנאי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בית הספר מקדם קשרי קהילה ומעורבות חברתית בהובלתה של רכזת החינוך החברתי, עדי נסרי גניש,עם בתי ספר רבים בעיר ראשון לציון בהם חטיבת מיכה רייסר, יגאל אלון, כרמים, רמז ועדיני. הקשרים נבנים על בסיס התפיסה שלכל קבוצת תלמידים יש מה לתרום, גם לילדי החינוך המיוחד.

הקשרים הנרקמים מתוכננים עד לפרט האחרון החל מהכנת התלמידים למפגשים, חיפוש תחומי עניין משותפים ועד להטמעת חיבורים תוך הפגת חששות ההדיות. במפגשים המשותפים פועלים התלמידים בנושאי ספורט ופנאי, נהנים מהמתקנים המיוחדים שיש בבית ספר בלקינד כמו מטבח לימודי, גינה ונגריה.

שני, המסיימת את לימודיה בבית הספר, כתבה בספר המחזור: "אתגעגע הכי הרבה לקשרי קהילה, התלמידים של יגאל אלון שונים ממני, אבל אני מרגישה שהם אוהבים אותי, והם רוצים להיות חברים שלי. כיף לי לעשות איתם דברים של בוגרים, וזה חסר לי".  אמא של שני, יולה, הוסיפה כי "זה מה שייחלתי שיקרה, שיקבלו את הילדים שלנו למרות השוני".

מנהלת בית הספר בלקינד, אוסנת יעקובוב, אמרה כי "החיבור לקהילה הינו חזון שמתממש בהדרגה, החברה הרגילה צריכה לדעת לצרוך את המעלות שיש לחינוך המיוחד להביא לקהילה – היכרות עם תלמידים יוצאי דופן, עושר בסביבות למידה, מתקנים בעלי אופי חוויתי שונה. תודה לעדי, רכזת חברתית בבלקינד ולגילת רכזת מעורבות חברתית בתיכון יגאל אלון על מימוש והגשמה של חלומות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר