האם הישיבה "כנסת מאיר" בראשון לציון תיבנה מחדש?

בישיבה שנבנתה לפני 20 שנה, לומדים כ-90 תלמידים מכיתות ט'-י"ב. סגן ראש העיר מטעם ש"ס: "לציבור החרדי מגיע חינוך כמו לשאר ילדי העיר"

פורסם בתאריך: 16.6.19 17:43

20 שנה לאחר שנבנתה צפויה הישיבה "כנסת מאיר" בראשון לציון, לעבור שיפוץ וחידוש משמעותיים. כך סוכם בין סגן ראש העירייה מטעם ש"ס, הרב אריה כהן, לבין ראש העירייה רז קינסטליך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"ראשון לציון חרטה על דגלה את החינוך הטוב ביותר בארץ, וישיבת 'כנסת מאיר' היא חלק מהחינוך בעיר. אני מצפה ומקדם תוכנית לשדרוג המקום יחד עם ראש העירייה רז קינסטליך וממלאת מקומו ומחזיקת תיק החינוך ליאל אבן זהר", אומר הרב כהן.

את הדברים אמר הרב כהן לאחר הסיור שנערך הבוקר (ראשון) בישיבה שנמצאת בשיכון המזרח. בסיור השתתפו הרב כהן, קינסטליך, אבן זהר והמשנה לראש העיר יוסי חממי. הסיור נערך על רקע בקשתו של הרב כהן לבנות לישיבה מבנה חדש במקום המבנה הקיים.

בישיבה לומדים כ-90 נערים, מכיתות ט'-י"ב, והלימודים הם לימודי קודש בלבד, כך שבשונה מתיכונים אחרים אין צורך בחדרי מדעים ומחשבים. אולם לטענת הרב כהן, השירותים, המזגנים, הכיתות וחדרי המורים במצב לא ראוי.

לא ברור האם ייבנה מבנה חדש, אבל בינתיים נפגש הרב כהן דן עם קינסטליך בנושא, וככול הנראה בקרוב תתקיים פגישה בנושא עם ח"כ גפני, המשמש יו"ר ועדת הכספים.

"אנחנו מצפים בכליון עיניים שהתוכנית תתקדם", אומר הרב כהן, "והמקום נבנה מלפני 20 שנייה. מאז לצערי, למעט שיפוצים קלים, לא נעשה דבר במקום, הכיתות והמבנה רעוע. יש צורך או בשיפוץ כללי ורציני, ודעתי היא להרוס את המבנה ולבנות אותו מחדש כמו שצריך".

"לאחר הסיור הבטיח לי ראש העירייה שייבחן את הנתונים. כך או כך, אין לי ספק שנתבשר הבשורות טובות. לציבור החרדי מגיע חינוך כמו לשאר ילדי העיר, ובעזרת השם יחד עם הפועלים בדבר מוציא זאת לפועל", סיכם הרב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר