צילום: Rawpixel.com / shutterstock.com

מספר הילדים צומצמם בכ-90% מהגנים בראשון לציון

במרבית הגנים ילמדו 29 ילדים, לעומת 32 בשנת הלימודים הנוכחית. לשם כך תפתח העירייה בשנת הלימודים הקרובה 39 גנים נוספים

פורסם בתאריך: 30.5.19 15:23

עם הרישום לגני הילדים עולה כי בעיריית ראשון לציון הצליחו לעמוד בהתחייבות ולצמצם את מספר הילדים בגני הילדים. לשם כך, ייפתחו בשנת הלימודים הקרובה 39 גני ילדים נוספים בעיר. בכך, יעמוד מספר הילדים בגן על 29 לעומת כ-32 ילדים בשנה האחרונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כשלושה חודשים הודיעו ראש העיר, רז קינסטליך, וממלאת מקומו ומחזיקת תיק החינוך, עו"ד ליאל אבן-זהר, על צמצום מספר הילדים. כעת, בתום השיבוצים לגנים, עולה כי בכ-90 אחוז מהגנים חל צמצום במספר הילדים. בכך, במרבית הגנים בעיר ילמדו 28 – 29 ילדים.

בתוך כך, היום (חמישי) יתפרסמו השיבוצים לגני הילדים וביום ראשון הקרוב תפתח האפשרות להגיש ערעורים. המוקד הטלפוני יהיה זמין לתושבים בין השעות 08:30 בבוקר ועד 15:00 בצהריים, למשך 10 ימים. היום האחרון להגשת הערעורים הוא ב-10 ביוני, עד השעה 08:00 בבוקר.

"אני שמח שעמדנו במשימה החשובה ביותר שהצבנו לעצמנו", מסר קינסטליך, "מדובר בבשורה דרמטית עבור הילדים וההורים. הבטחנו שנעשה הכל כדי לצמצם את מספר הילדים בגנים ואני גאה שעמדנו במשימה".

קינסטליך הוסיף כי "החינוך הוא בראש מעייניי ומדובר במהלך שיתרום משמעותית לאיכות הלמידה והתפתחות הילדים. פתחתנו 39 גנים חדשים ועמלנו רבות להקטנת מספר הילדים. העבודה לא הסתיימה, ואני מתחייב שנמשיך בעשייה ובהשקעה לגיל הרך כדי שכל ילד וילדה בראשון לציון יזכו לחינוך הטוב ביותר ולמלוא תשומת הלב".

אבן-זהר הוסיפה כי "השקענו לילות כימים כדי שזה יקרה וידנו עוד נטויה. אנו מתכוונים להפחית את מספר הילדים בכלל הגנים בעיר. אנו מתכוונים להרחיב את ההשקעות בגיל הרך ולהבטיח שכל ילד יקבל את החינוך הטוב והאיכותי ביותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נטלי

    השאלה מה קורה עם גני הטרום חובה ששם יש ילדים צעירים הדורשים וזקוקים לטיפול ועזרה תמידית. קשיים בהסתגלות, פיספוסים של שתן וצואה, קשיי גמילה וכו'. הנטייה עד כה היתה לשים 29 ילדים עם סייעת אחת, דבר אשר מקשה מאוד על תפקודו של הגן. שלא נדבר על כך שהילדים בגיל זה רכים יותר וזקוקים המוןןןן לחום ואהבה שלעיתים עשוי להתפספס. אני מציעה שגני הטרום בו יש סייעת אחת יהיו עד25 ילדים ואילו גנים שמעל 26 ילדים יהיו 2 סייעות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר