המפגש בין נציגי ההורים לנהלת העיר החדשה
המפגש בין נציגי ההורים לנהלת העיר החדשה

החל מהשנה הבאה: יצומצם מספר הילדים ל-28 בכשליש מגני הילדים

במפגש בין הנהגת ההורים לבין ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך וראש מינהל החינוך, עלו השינויים המתוכננים במערכת החינוך העירונית כבר בשנה הבאה

פורסם בתאריך: 4.3.19 11:30

בשורה להורים: בכשליש מגני הילדים בשנה הבאה יכללו עד 28 ילדים בגן. כמו כן, ייבנו ברחבי העיר 50 גנים, כך שצמצום מספר הילדים בגני הילדים ייעשה בהדרגה. כך הודיע ראש העירייה, רז קינסטליך, בפגישה עם מועצת ההורים העירונית, שבה לקחו חלק גם מ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך ליאל אבן-זהר, ראש מינהל חינוך אטי אדר, מנכ"ל העירייה, חיים גליק ונציגים ממינהל החינוך בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


את הפגישה פתחו יו"ר ועד ההורים העירוני, רוני עקירב ויו"ר מועצת ההורים העירונית אורנה ברן, בדברי ברכה ותודות להורים שפרשו מנהגת העיר, בהם אבי צרף ששימש כיו"ר מועצת ההורים במשך שלוש שנים. כמו כן, נפרדו הנוכחים מניר נוימן ששימש כיו"ר אשכולות, ליאת דוד ששימשה כיו"ר רמז, פנינה מזרחי ששימשה כיו"ר חופית, רביד מזור ששימשה כיו"רית תמיר ומדי קרקשון ששימשה כיו"ר נגבה.

בהמשך בירך קינסטליך את הנוכחים ואמר כי הוא מצפה לשיתוף פעולה צמוד עם הנהגות ההורים, ומסר את מספר הטלפון הנייד שלו לכל יושבי הראש, הוזמים אותם להתקשר, לעדכן ולהציף בעיות.

ליאל אבן זהר מסרה המשך כי הוחלט על פתיחת גנים וחטיבה צעירה בשיטת החינוך המונטיסורי, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון".

וזו לא הייתה הבשורה היחידה. מלבד צמצום מספר הילדים בגני הילדים, בימים אלה נבנה המדד עירוני לבתי הספר היסודיים. כמו כן, ייבנו מרחבי הכלה והקשבה בבתי הספר. "ציונים הם לא חזות הכל, נדאג גם לציונים וגם להכלה", אמרה אבן זהר, והוסיפה כי "המטרה הגדולה ביותר היא שאנו רוצים את החינוך הממלכתי הציבורי הטוב ביותר בארץ".

בתום הפגישה, סיכם עקירב: "שמחתי לשמוע את הבשורה על צמצום הילדים בכיתות הגן, מ-35 ל-28 ילדים בחלק מגני הילדים. אני מחזק את ידי ראש העירייה רז קינסטליך, שעושה את הבלתי ייאמן, שהבטיח ויקיים ומחזיקת תיק החינוך ליאל אבן זהר. ללא ספק תושבי ראשון לציון זכו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם כבר לצמצם למה לא פחות נ28 כדי שהסיעות יסבלו עדיף כבר להשאיר 36 פחות 9 ילדים זה עדין לא משמעותי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר