גן ילדים פעוטון
צילום אילוסטרציה: shutterstock

לראשונה בעיר: גני ילדים וחטיבה צעירה בשיטת חינוך מונטסורי

בעקבות הביקוש מצד ההורים יחלו לפעול מסגרת חינוך על פי השיטה המונטיסורית. ראש העירייה: "שמח שבתקופה כל כך קצרה נענינו בחיוב על ידי משרד החינוך". עו״ד ליאל אבן-זהר: "בחירה של ההורים בחינוך ילדיהם היא חלק מהאג׳נדה שלנו"

פורסם בתאריך: 3.3.19 18:39

גני ילדים וחטיבה צעירה בשיטת החינוך מונטסורי יחלו לפעול החל משנת הלימודים הקרובה, בבתי הספר רקפות, שבשכונת רקפות המוקמת במזרח העיר ובבית הספר אומנויות, שבשכונת נאות אשלים במערב העיר. זאת, בעקבות פעילות בנושא ותמיכה של מאות הורים שפנו לעיריית ראשון לציון, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון".

"היינו קשובים לרצונם של ההורים ואני שמח שבתקופה כל כך קצרה נענינו בחיוב על ידי משרד החינוך והבאנו בשורה להורים והילדים", אמר היום (ראשון) ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בתוך כך, החל משנת הלימודים הקרובה, יפתחו גני ילדים, לגילאי 3-4 וחטיבה צעירה, גילאי 5-6 ברוח החינוך מונטסורי – גישה חינוכית לילדים, המבוססת על סביבת למידה חופשית.

קינסטליך הוסיף כי "כחלק מתפיסת החינוך המגוונת ועל מנת להנגיש שיטות חינוך נוספות, היינו קשובים לרצונם של ההורים. אני מודה לכל העוסקים במלאה ומבטיח כי נמשיך להנגיש את החינוך והערכים במגוון שיטות עבור ילדי העיר."

עו״ד ליאל אבן-זהר מ״מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך והתרבות, אמרה: ״עיריית ראשון לציון מעוניינת בחינוך חדשני, מכיל ומוביל, עבור ילדינו, ובחירה של ההורים בחינוך ילדיהם היא חלק מהאג׳נדה שלנו. בשנת הלימודים תש״פ יפתחו בתי ספר וגנים ברוח מונטסורי בשני חלקי העיר-במזרח ובמערב. אנחנו מברכים את שותפינו במשרד החינוך על הנכונות והשותפות ואת ההורים בעמותת 'לגעת בקשת' על היוזמה לחינוך ייחודי, ובטוחים שזה עוד נדבך בהפיכתה של ראשון לציון לעיר המובילה בחינוך בישראל".

עוד באותו הנושא:

בלי ציונים, מבחנים או שיעורי בית: האם עיריית ראשל"צ תאמץ את השיטה החדשה?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אנון

    שיטת חינוך מטומטמת
    בלי ציונים או שיעורי בית לא יהיה לאן לשאוף ואיך אפשר להתקדם.

  2. מונטימאמא

    מרגש! כל הכבוד!!!
    נשמח אם יפתח גן גם באיזור כצנלסון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר