צילום: Robert Kneschke / shutterstock.com
צילום: Robert Kneschke / shutterstock.com

אם גילתה שהורים מנדים חלק מילדי הגן: "נקרע לי הלב"

אם לשלושה ילדים גילתה כי בגן שבו לומד בנה, לא כל הילדים וההורים מוזמנים לכל האירועים

פורסם בתאריך: 29.5.19 17:25

"אני לא מצליחה להבין איך זה שהורים חוגגים ביום הולדת ומזמינים רק חלק מילדי הגן. איזה מסר הם רוצים להעביר? אני מאמינה שאם לא נלמד את הילדים מגיל קטן לקבל את כולם במידה שווה אנו, כבני אדם, נכאיב בסופו של דבר רק לעצמנו ונצמיח כאן חברה מבדילה ולא מקבלת". כך אומרת תושבת ראשון לציון, לאחר שגילתה שבנה הוא בין הילדים המנודים בגן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לאם מראשון לציון שלושה ילדים, בגילאי שמונה, שש וארבע. בשבועות האחרונים היא גילתה שבנה בן הארבע לא מוזמן לכל הפעילויות בגן הילדים. הוא לא הוזמן למסיבת יום הולדת שנערכה לאחד הילדים. בנוסף, בל"ג בעומר, כאשר לקחה את בתה בת השמונה למדורה הכיתתית, היא הבחינה במספר הורים וילדים מהגן של בנה, שחגגו מבלי שהזמינו את בנה וילדים נוספים מהגן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"זה קרע לי את הלב", היא מספרת, "אני לא אמא לבן יחיד, זה הילד השלישי שלי. עברתי וחוותי גנים ובתי ספר וזו הפעם הראשונה שאני נתקלת בסיטואציה כזו, שבה חלק מהורי הגן הופכים למין גוש מוביל שבוחר להתעלם מילדים מסוימים".

"כשזה מגיע מתוך הגן זה כואב כפליים, כי הילדים הם שמשלמים את המחיר", ממשיכה האם, "מזמינים קומץ ילדים ליום הולדת, ומדובר בילדים בני ארבע-חמש, שלמחרת שמועמים חוויות בגן מהילדים שכן הוזמנו. רק לחשוב על הכאב שלהם זה מפוצץ את הלב מצער".

האם מוסיפה כי בנה נמצא בטווח הגילאים בין הילדים הבוגרים לבים הילדים היותר קטנים בגן. התוצאה: ההורים מתעלמים ממנו, משום שהם מעדיפים שילדיהם ישחקו עם ילדים בגילם.

"לא ברור לי מה משנה הגיל, שנה לכאן או לכאן", אומרת האם, "אנשים צריכים להבין שאנחנו לא שווים, יש ילדים שסובלים מאלרגיה, יש כאלה עם בעיות משפחתיות, ויש גם כאלה עם בעיות התנהגות. מה שחשוב הוא לקבל את כולם ולהזמין את כולם. החינוך מתחיל בבית ואם אין מודל חיקוי מצדנו, המבוגרים, איזה חברה אנחנו מגדלים כאן? בעיניי 'ואהבת לרעך כמוך' זאת התורה כולה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אמא

    אין כאן חרם …אם מזמינים את כל הילדים ולא מזמינים ילד אחד זהו חרם…מה שמתואר בכתבה זה דבר נורמאלי ותקין…מותר לחגוג ולהזמין קבוצה קטנה של חברים קרובים…צר לי אבל אין כאן כל פסול.

  2. אנה

    תיפני למספר הורים שלא הוזמנו ותחגגי איתם בלי להזמין את המנדים.ככה תפעלי.

  3. גם אמא( יותר נורמלית)

    בגילאים האלו ועד בערך סוף היסודי לא מקובלת התופעה הזו .כלללל. כי זו בחירה שלמההורים ולא של הילדים עצמם.הם לא מבינים את ההשלכות.
    נקודה סימן קריאה.

  4. גם אמא( יותר נורמלית)

    תופעה בזוייה ולא קשורה לגיל הזה. בגיל הזה זו רק מניפולציית הורים ולא רצון אןטונומי של הילדים. הם לא מבינים בכלל עד הסוף את ההשלכות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר