מקיף י"א ראשונים
מקיף י"א ראשונים

מאות חתמו על עצומה בדרישה להשאיר את המורה במקיף י"א

תלמידים בתיכון מקיף י"א בראשון לציון יזמו עצומה, ויצאו למאבק משותף עם ההורים בעקבות הכוונה לפטר את המורה האהובה

פורסם בתאריך: 28.5.19 12:35

"המורה הזאת היא נכס לבית הספר ולמערכת החינוך וזה ממש לא בסדר שרוצים להעזיב אותה", כך טוענת סיגל אופיר, אם לתלמיד כיתה י' בתיכון מקיף י"א ראשונים בראשון לציון, לאחר שנודע כי יש כוונה להפסיק את עבודתה של המורה האהובה, עירית ברק, בבית הספר בעקבות צמצום במספר הילדים. התלמידים יזמו עצומה שעליה חתמו מאות תלמידים, הורים ומורים אשר קראו להשאירה בבית הספר ולא להעבירה לבית ספר אחר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדברי אופיר והורים נוספים, "מדובר במורה מקסימה שעשתה ועושה רבות, הרבה מעבר למה שצריך, לטובת התלמידים בבית הספר. כששמענו על הכוונה להפםסיק את עבודתה בבית הספר בטענה שיש צצמצום המספר התלמידים. היינו בשוק מזה. התלמידים ששמעו על כך החליטו ליזום עצומה, ומהר מאוד הגענו למאות חתימות של תלמידים, הורים ומורים שמבקשים שייעשה צדק".

ההורים מוספים כי בגלל העובדה שהיא המורה חדשה ביותר בסגל, אין מנוס מלהפסיק את העבודה בבית הספר בעקבות צמצום מספר הכיתות מחמש לארבע החל בשנה הבאה. "זה הפסד גדול לתלמידים ולהורים אם היא באמת לא תמשיך בשנה הבאה", טוענת סיון, אם לתלמידה בבית הספר ומצהירה כי "אנחנו נעשה הכל כדי שההחלטה הזו תשונה".

בעצומה שהקימו התלמידים נכתב בין השאר כי "בימים האחרונים נודע לנו שבכוונת בית הספר להפסיק את עבודתה של המורה מחטיבת הביניים של מקיף י"א ראשונים, ובנוסף לא לאפשר לה ללמד בתיכון בית הספר. אנו קוראים לבית הספר מקיף י"א לשקול מחדש את בחירתו. יש עשרות עדים שיעידו שהיא עבור התלמידים גלגל הצלה בחטיבת הביניים (שידועה כתקופת מעבר קשה גם ככה) והיתה להם יד תומכת בכל אשר היו צריכים מבחינה לימודית ומכל בחינה אחרת".

עוד ציינו התלמידים בעצומה כי "היא היתה באה בשבילנו מוקדם על מנת לחזק את התלמידים הזקוקים לכך והיתה עושה זאת עם חיוך רב (בנוסף לתה ולפירות שהביאה איתה). היא היתה נשארת לאחר זמני עבודתה בבית הספר על מנת לתרגל עוד ועוד ללא הגבלת זמן וללא תלונות אפילו לא פעם אחת. מעולם לא היינו צריכים להתבייש מפניה בבקשת עזרה או תגבור כי היא פשוט היתה מציעה זאת בעצמה".

ואכן, רבים מתלמידיה מספרים כי היא סייעה להם באופן אישי. "בשנה שעברה עברתי ניתוח מורכב במרפק ונאלצתי להפסיד הרבה ימי לימודים", מספר תלמיד, "היא הגיעה מיוזמתה אלינו הביתה להשלים לי את החומר, ובנוסף, כשחזרתי לבית הספר, היא נשארה איתי בזמנה הפנוי כדי לעבור איתי על החומר שהפסדתי. כמובן שהידע והציונים הגבוהים שקיבלתי במתמטיקה היו הרבה בזכותה".

ממחוז מרכז במשרד החינוך נמסר כי "בשל צמצום מספר התלמידים בבית הספר בשנת הלימודים הבאה, יהיו מטבע הדברים גם שינויים במצבת המורים בהתאם. זכותם של התלמידים להביע את דעתם, אך עם זאת יש שיקולים מקצועיים נוספים הקובעים את שיבוצם של אנשי ההוראה במערכת החינוך".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר