לראשונה בראשון לציון: ערב דראג לבני נוער ולתלמידי העיר

לא מעט תלמידי תיכון מכוונים להגיע לאירוע המיוחד: "זה כיפי ויש לנו בשכבה חברים מקהילה הגאה, אז זו הזדמנות שלנו לפרגן להם"

פורסם בתאריך: 14.5.19 15:42

בשבוע הבא יתקיים חסות עיריית ראשון לציון ערב דראג לבני הנוער. את הערב המיוחד והצבעוני, שיתקיים ביום חמישי הבא, יזם אלי ביטון, רכז הקהילה הגאה בעיר. זאת במטרה לחשוף את בני הנוער בעיר לפעילות הקהילה הגאה בעיר.

ביטון, המשמש בתפקיד כשנתיים, מסביר כי הערב יתקיים מסגרת חודש הגאווה שייצוין גם בראשון לציון בחודש הבא, בשורה של פעילויות שבשיאן המצעד שיעבור בגן העיר. זאת, על רקע קריאות של גורמים דתיים בעיר להצניע את הפעילות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האירוע, שיתקיים במרכז הנוער בשכונת כרמים, יהיה למעשה במה פתוחה למופעי דראג, המיועד לתלמידי כיתות ט' עד י"ב. הוא נערך בחסות העירייה, איגי, החברה למתנ"סים וגורמים נוספים. כבר עכשיו נראה כי לא מעט בני הנוער בעיר מחכים לקראתו.

אלין, תלמידת תיכון בגמנסיה הראלית, אומרת ל"השקמה ראשון לציון": "אני וחברים שלי נרשמנו לאירוע, ואנחנו מתכוונים להגיע אליו. זה מיוחד וזה כיפי ויש לנו בשכבה חברים מקהילה הגאה, אז זו הזדמנות שלנו לפרגן להם. העבירו לנו את ההזמנה לאירוע בקבוצות שונות של תלמידים בווטסאפ וההענות הייתה גדולה".

חן אלוני, תלמידה מתיכון גן נחום בעיר, הוסיפה: "שמעתי קצת קולות מסביב שזה לא ממש ראוי לנוער, ואני לא מבינה למה. זה לא תוכן שאנחנו לא חשופים אליו ביום יום, חוץ מזה שאין בזה שום דבר פסול. אין לי ספק שהאירוע יהיה מלא בבני נוער. אני קיבלתי את הזימון בוואטסאפ משלושה חברים שונים שלי שמתכוונים להגיע".

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הקהילה הגאה בעיר, אילנית הרוש, הסבירה: "מדובר בפעילות שמתקיימת במרכזי הנוער בתוך מרכז הנוער, הכוללת בתוכה את בני הנוער הלהט"בים. אני שמחה ומברכת על כך שהנוער אצלינו שווים כשווים ושמרכז הנוער הוא לטובת כלל אוכלוסיות הנוער בעיר".

עוד באותו הנושא:

אשקלון, תלמדי איך מתמודדים עם תלמידים טרנסג'נדרים

תנאי להצטרפות לקואליציה: מצעד הגאווה לא יעבור במרכז העיר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דור א

    בושה באמת בני נוער ? בואו נסכים שהקהילות האלה הן לא הנורמה .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר