גן ילדים פעוטון
צילום אילוסטרציה: shutterstock

בעקבות פוסט הסייעת: הגן ירושת במצלמות פתוחות להורים

אסיפת חירום התקיימה בעקבות פוסט של סייעת שהביעה טענות קשות בדבר אלימות מילולית, יחס משפיל וחוסר סבלנות. מנהלת הגן: "ברור לי שמישהו מתפעל את הסייעת"

פורסם בתאריך: 8.4.19 10:56

בעקבות פוסט הסייעת שחשפה הזנחה בגן הילדים הפרטי, לגילאי שלושה חודשים עד שלוש, הורי הילדים קיימו ביום חמישי אסיפת חירום בהשתתפות הגננת. בסיום הפגישה הוחלט על הפיכת הגן ל"גן שקוף": הגן ירושת במצלמות שיהיו פתוחות להורים במשך כל שעות הפעילות בגן.

כפי שפורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון", בפוסט טוענת הסייעת שעבדה בגן ארבעה ימים, כי לא יכלה להמשיך ולראות את מה שמתחולל במקום ומתארת בין השאר אלימות מילולית, יחס משפיל וחוסר היגיינה, כולל האכלה מכף אחת שעוברת מפה לפה בין כמה ילדים. מנגד טענה הגננת שהסייעת פוטרה ושלא תיתן להרוס את מפעל חייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לאסיפה הגיעו הורים רבים שקראו את הפוסט, שנכתב בעילום שם, מחשש לילדיהם ומתוך רצון להבין מה קורה בגן. בפגישה הבהירה בעלת הגן את עמדתה אבל לטענת ההורים היא לא פתחה מצלמות על אף בקשתם.

לאחר חשיפת הסיפור יצרה קשר עם "השקמה ראשון לציון" אם שבנה למד בגן נחלת לפני שלוש שנים בהיותו בן שנה וחצי, ובעיניים דומעות סיפרה על החוויה הקשה שעברו. "קראתי את מה שכתבה הסייעת ופשוט בכיתי", היא מספרת, "הסיפור הזה החזיר אותי שלוש שנים אחורה. כל מה שכתבה הסייעת עכשיו – כך אמרה לי הסייעת שעבדה שם לפני שלוש שנים, וגם אותה פיטרו".

ממנהלת הגן נמסר בתגובה: "ביום חמישי נערכה אסיפת הורים להבהרת המצב. 80 אחוז תמכו בגן, ובימים אלה אנו מתקינים מצלמות. אינני יודעת על איזה סייעת מדובר מלפני שלוש שנים, אבל ברור לי שמישהו מתפעל את הסייעת הנוכחית ושהיתה מטרה בכל העניין, אולי מהמתחרים סביבי. קיבלתי הוראה מעורכת הדין לא לדבר על הדברים כרגע וזה המידע שאני יכולה למסור בשלב זה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר