גן ילדים פעוטון
צילום אילוסטרציה: shutterstock

בעקבות פוסט של סייעת: ההורים דורשים לפתוח את מצלמות הגן

בפוסט ארוך ומפורט מתארת סייעת הזנחה קשה וזלזול בילדים. ההורים הוזמנו לאסיפת חירום. אם לילד: "אנשים מפקידים את הדבר הכי יקר להם בעולם ומשלמים הרבה כסף". הגננת: "הגשתי תלונה במשטרה. לא אתן לאף אחד להרוס מפעל חיים"

פורסם בתאריך: 4.4.19 13:41

"מהבוקר לא מפסיקים להגיע לגן הורים, הפוסט האנונימי שפורסם טלטל את כולנו", כך מספרת תושבת ראשון לציון, אם לילד בגן שכמעט כל העיר עסוקה בו בעקבות הדברים שפרסמה בעילום שם סייעת שעבדה במקום. ההורים מודאגים, למרות הכחשות הגננת שאף הגישה תלונה, הערב (חמישי) צפויה להתקיים אסיפת חירום שבה יידרשו ההורים לראות צילומים ממצלמות האבטחה.

"לאימהות, שהילדים שלהן נמצאים שם, להוציא ודחוף", כך כתבה בהודעה הסייעת שעבדה בגן הפרטי, לגילאי שלושה חודשים ועד שלוש. "עבדתי בכיתת ה'בוגרים' במשך שבוע בלבד ולא יכולתי יותר. הגן עובד על תקן בייביסיטר, הילדים בחוץ כל היום. שומעים רק צרחות והעלבות: 'כמה חרא עשית. יא דוחה', 'מרחמת על אמא שלך שיש לה ילד כמוך' ו'די להציק לו יא זבל'".

בנוסף כתבה כי "ילד אחר קיבל מכה ביד מהאמא של מנהלת המעון שבאה לעזור. רק יושבת ומעליבה ילדים. דוחפת הערות לא לעניין גם לצוות". כמו כן, כתבה כי התינוקייה נשארת ללא השגחה לפרקי זמן ארוכים, העמדת פנים מול ההורים, החלפות הטיטולים בעמידה ובחוסר היגיינה, האכלות באותה הכפית, מטפלות שמעשנות בכניסה לגן ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ההודעה שפורסמה בהמשך בפייסבוק, עדיין מסעירה את העיר, ובפרט את ההורים לילדים בגן המדובר. "זה ילד ראשון שלי ואני פשוט המומה", אומרת אם לילד בגן. "הרי אותה הסייעת שכתבה את הדברים דיברה על סיטואציות מאוד ספציפיות שהיא ראתה וחוותה. היא לא כתבה משהו כללי.

אימהות נוספות סיפרו כי מנהלת הגן הודיעה על קיום אסיפת חירום שתתקיים היום בשעה שמונה בערב. "ההורים ביקשו לראות את הצילומים מהמצלמות שנמצאות במעגל סגור", אומרת אם לילד, "אנחנו רוצים לראות מה קורה. לצערי, הגננת לא נתנה לנו לראות בבוקר את הסרטונים. היא הסבירה שצריך להביא איש מקצוע שיפתח את המצלמות. אני מקווה שנוכל לראות ולשמוע מה קורה בגן. אנשים מפקידים את הדבר הכי יקר להם בעולם ומשלמים הרבה של כסף, אז מה נשאר?"

בתגובה לדברים אמרה מנהלת הגן: "האישה שכתבה את הדברים עבדה כאן ופוטרה אחרי ארבעה ימים. הודעתי לה בטלפון על פיטוריה ושלחתי את הבן שלי עם כסף מזומן עבור הימים שעבדה. היום בבוקר התעוררתי לטלטלה נוראית של כל הגן. לא אתן לאף אחד להרוס מפעל חיים ברגע. היום תתקיים אסיפה בשמונה, ביקשתי מההורים שיתנו בי אמון, מדוע הסייעת לא הקליטה את הצעקות? מדוע לא צילמה? הגשתי תלונה במשטרה ועורך דיני יישלח לה מכתב חמור על העוול שנעשה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר