מחוות מרגשות, משלוחי מנות ותחפושות: החלו חגיגות פורים

חגיגות עם קשישים, שירים במסדרונות העירייה, פעילויות והרבה שמחה: כך חגגו תלמידי העיר

פורסם בתאריך: 19.3.19 16:09

חגיגות פורים החלו היום (שלישי) עם הרבה שמחה, לא מעט מחוות מרגשות וכמובן תחפושות צבעוניות. אז מה היה בראשון לציון?

חג פורים, הוא הזדמנות נהדרת לחלוקת משלוחי מנות, ובני הנוער לקחו את זה צעד קדימה ובמשך שעות נוער מהעיר עסקו בפעילות התנדבותית שכללה חלוקת משלוחי מנות לתושבי ראשון לציון.

תלמידי כיתה י' בבית הספר מקיף ב' אוריה יצאו לבית הספר השיקומי "צעד קדימה" וחגגו את חג הפורים עם תלמידי בית הספר. התלמידים איפרו את הילדים ויצרו איתם מסכות שונות ומצחיקות.

תלמידי כיתה יא' מבית הספר מקיף ד' גן נחום, יצאו עם המחנך רן בר-אל ורכז מעורבות חברתית ינאי לונדון, לשמח את המטופלים בשיקומון יד שרה בעיר, שם הן קיימו  סדנת הכנת אוזני המן, סדנת ספורט היתולי והקימו גם פינת איפור. במקביל החליטו התלמידים לאסוף משלוחי מנות לילדי הרווחה ובתוך שעות ספורות נאספו כ-110 משלוחי מנות.

 

בבית הספר מקיף י"ב המעיין, יצאו תלמידים מכיתה ט'  ביחד עם המורים לשמח את הקשישים בבית הקשיש בעיר.

תלמידי כיתות י'2  מבית הספר מקיף ה' אמירים יצאו לפרויקט התנדבותי לזכרו של טל יפרח זיכרונו לברכה, שנפל בעת מילוי תפקידו במהלך מבצע צוק איתן. במסגרת הפרויקט  התלמידים ארזו משלוחי מנות אותם שלחו לחיילים מגדוד אגוז של גולני, הגדוד בו שירת טל.

תלמידי מגמת הטיפוח והחן של בית ספר בני ארזים בהשתתפות רכזת המגמה דולי קיקוס יצאו יחדיו ל"יד שרה", במטרה להעניק לנשים במקום יום כיף שכלל פינוק טיפוח ,תסרוקת, איפור וציפורניים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שכבת כיתות ו' בבית הספר היסודי נווה דקלים, החליטה לאמץ את דיירי בית הדיור המוגן "אחוזת נווה חוף" עם המון פעיליות לאורך כל השנה, וגם היום כמובן.

תלמידי כיתות יא', ממקיף ו' יגאל אלון, יצאו להתנדב במרכז גיל הזהב בשכונת שיכון המזרח בעיר, הם קיימו שם פעילות מיוחדת לעיצוב מסכות עם הקשישים.

הורי בית הספר היסודי נווה עוז, החליטו להפתיע השנה את הילדים שלהם בבית הספר, ובמשך ערב שלם, הם הכינו תפאורה מהסרטים, כולל לוח הוליוודי גדול, וילונות אדומים סלילי קולנוע פסל אוסקר ועוד.

תלמידי כיתות יא ממקיף ז' רביבים, יצאו הבוקר להתנדבות בגן הילדים הסמוך אליהם. הם הפעילו את הילדים בגן בתחריות שונות יצרו איתם משחקים מסיכות שירים וריקודים.

וגם מאות מתלמידי בית ספר חביב פשטו על בניין העירייה, שרו שירים וחגגו עם עובדי העיריה 

עוד באותו הנושא:

פורים בראשון לציון: הופעות, ירידים ופעילויות בארבע במות מרכזיות

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר