פורים גן המושבה. צילום: אביב בן אור

פורים בראשון לציון: הופעות, ירידים ופעילויות בארבע במות מרכזיות

השנה תתווסף במה גם בשיכון המזרח. בין האירועים המתוכננים: הופעות של כוכבי הילדים, סדנאות יצירה, תחרות תחפושות וקרקסים. כל הפרטים על האירועי החג

פורסם בתאריך: 3.3.19 14:46

סוף שבוע של חגיגות פורים בראשון לציון ייפתח ביום חמישי, 21 במרץ, ויכלול שורה של הופעות, ירידים, פעילויות, קרקסים וסנדאות יצירה בארבע במות מרכזיות ברחבי העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חגיגות פורים בראשון לציון יתקיימו השנה בארבע במות מרכזיות: פארק נאות שיקמה, גן המושבה, גן בעברית ולראשונה, ביוזמת ראש העירייה, רז קינסטליך, גם בשיכון המזרח.

ביום חמישי, 21 במרץ, בשעה 10:00 בבוקר, כאשר בבימת גן השקמה תופיע כוכבת הנוער אנה זק בליווי רקדנים. כמו כן, תתקיים הופעה של זיו ילד הקריוקי – תושב העיר במופע צבעוני. במקביל, בגן המושבה שבמרכז העיר, תופיע כוכבת הילדים מיכל הקטנה וגם תלתלית וזוקו, תושבי העיר, במופע פורימי מצחיק לכל המשפחה. בבימת גן בעברית תופיע כוכבת הילדים מיקי ואליה יצטרפו מימי ויויו, הדמויות האהובות עם שירי הילדים האהובים מכל הזמנים. בשיכון המזרח יופיעו שי ורועי עם מופע צחוק, המשלב קסמים ועם כל השירים האהובים והמוכרים. במהלך ההופעה יארחו השניים במבליק – החבר הירוק והמאוד אהוב על הילדים. בנוסף, יופיע תושב העיר, דור הגיבור.

כמו כן, לצד כל המופעים, יעלו על הבמות להקות מחול וזמר מקומיות ויוצבו מתנפחים, יוקמו קרקסים ויתקיימו סדנאות יצירה כן תחרות תחפושות נושאת פרסים.

 

 

עוד לפני כן, ביום שלישי, 19 במרץ, יתקיימו אירועים במרכזי הנוער. החל מהשעה 17:00 יתקיימו במרכזי הקהילה מישור הנוף, נווה דקלים, 360 נחלת, רוזן, פרס נובל, רביבים, שלמון, פעילויות מיוחדות לכבוד החג, שיכללו הופעות של  להקות בית הספר למחול, מתנפחים, דוכני מזון, צילומי מגנטים, סדנאות יצירה, ביתנים ותחרות תחפושות נושאת פרסים. בנוסף, תתקיים באותו יום עדלאידע בשכונת נווה חוף, בשיתוף מרכז קהילה נווה חוף, מועדון הנוער וכן ועד ההורים.

למחרת, ביום רביעי, 20 במרץ, תתקיים קריאת מגילה במרכז קהילה גני ראשון, ולאחריה תתקיים תחרות תחפושות והפעלה במרכז קהילה רוזן, 360 נחלת ומרכז קהילה מעגלים תורני. את אירועי הפורים יסגור פסטיבל היער הקסום ביום שבת, 23 במרץ, בגן המושבה שיערך בין השעות 10:00-13:00. הפסטיבל יכלול גם מתנפחים, הצגות תיאטרון וסדנאות יצירה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, מזמין את תושבי העיר לקחת חלק בחגיגות, ואומר: "השנה הוספנו במה בשיכון המזרח והגדלנו את ההיצע והתכנים, תושבי העיר מוזמנים לבחור לאן להגיע וליהנות מאירועים חינמיים המותאמים לכל גיל".

מנכ"ל החברה העירונית שאחראית על הפקת האירועים, אלי פולק, הוסיף: "כמדי שנה, הבאנו את מיטב כוכבי הילדים ואנו ממשיכים גם השנה בחגיגות שיכללו גם מתנפחי ענק, סדנאות יצירה, הופעות של להקות מחול וכמובן תחרות תחפושות נושאת פרסים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רפי מימון קידמת צבי

    אני גר בנווה דקלים הערייה מזניחה את השכונה בעניין הצמחים בין הדירות בחלקים הפנימיים הצנרת קרועה יש המון בזבוז של מי השקייא וכתוצאה עמודי של השמות של הרחוב נופלים זה מסוכן יכול ליפול על ילד או מבוגרים גם על הרכבים ויש להחליף את חלקים גדולים של אבנים הולנדים ודבר חשוב מאוד פרפרים יש אופנועים ורכבים נוסעים מאוד מסוכן ורעש בלילה בשעות מאוחרות השכנים מצפים מראש העיר שיענה לכול הדרישות תודה מראש

  2. יאקב

    כל השנה אותו דבר סוגרים את צירים ראשים הרצל רוטשליד אותו טעות כל שנה החוצפה כבר מזמן עברה את הגבול למה לסגור צירים ראשים יש מספיק מקומות לחגוג

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר