מגיעים כבר בבית הספר היסודי ללמוד יזמות
מגיעים כבר בבית הספר היסודי ללמוד יזמות

להפוך ליזמי הייטק כבר בכיתה ז'

מכון ורדי למצוינות בשיתוף חלל העבודה פיפלס במערב העיר מחנכים דור חדש של יזמים כבר בית הספר היסודי

פורסם בתאריך: 16.8.18 14:55

שיתוף פעולה  בין חלל עבודה פיפלס לבין מכון ורדי למצויינות בראשון לציון סיים השנה פיילוט ראשון מסוגו של תלמידים מכיתות ט', עם יזמים והייטקיסטים. 12 חודשים, 4 סטארטאפים, 16 תלמידים מצוינים וחוויה אחת רצופת אושר והכל בשיתוף ראשון טק – הבית של הסטראטפיסטים בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

יקיר אלון היזם של המרכז מספר, "שנה שלמה של עבודה משותפת, יחד עם מנהל בית הספר רון ורדי ד"ר עופר קרן וטל ריבן שהוביל את הפרוייקט מטעם בית הספר, במסגרתו העמדנו את המרכז שלנו לפעילות החשובה ביותר שיזמנו מיום הקמתו – פרויקט משותף עם ביה"ס למחוננים ע"ש רון ורדי, במסגרתו, ציוותנו ארבעה צוותי של תלמידים מעולים לארבעה סטארטאפים לעבודה משותפת. במסגרת השנה האחרונה, השתלבו התלמידים במטרות, מחקרי השוק, הקשיים, האתגרים, התנסו בכתיבת קוד ולמדו מה המשמעות העומדת מאחורי המילה – יזמות ויותר חשוב מכך, העניקו ערך מוסף ליזמים".

אלון ממשיך ומפליג בשבחים, "מי שעוד לא הכיר ורוצה להצטרף למשפחה חמה ואוהבת בתחום הייטק והיזמות כדאי שיכיר את Ppl's – חלל עבודה משותף באזור התעשייה המערבי של ראשון לציון, מרכז חי ואנרגטי, מרכז שהוא לכל חבריו, בית לעסקים, יזמים וסטארטאפים שמלא בהזדמנויות, מבפנים ומבחוץ. ב Ppl’s הצליחו ליצור פסיפס אנושי מרתק, שהמנויים בו הפכו לחברים והוא אבן שואבת לאנשים שרוצים לחוות, לחיות ולעבוד באותה נשימה. כחלק בלתי נפרד, מנהלי קהילת ראשון טק יושבים במרכז שלנו מיום פתיחת שעריו, מסייעים לסטארט-אפים, יזמים ופועלים ימים כלילות לפתח את האקוסיסטם בעיר, לפיתוח רוח יזמית לצעירים וליזמים".

 

עומר ברגמן עולה לכיתה י', ולומד במרכז רון ורדי למחוננים ומצטיינים, והוא מספר, "ברון ורדי אנחנו לומדים פעם בשבוע במקום בבית הספר, אני לומד שם מכיתה ג', השנה בחרתי מתוך 20 קורסים לבחירה בשני קורסים, קולנוע ואקסלרייטור שזה בעצם התנסות פרקטית בעולם היזמות וההייטק, עניין אותי לדעת איך הדברים עובדים, אף ילד בגילי לא יודע כיצד עובדים וזו היתה חוויה מעשירה ומעניינת, לצערי בשנה הבאה מרכז רון ורדי לא ממשיך לכיתות י', יא' יב', אבל החוויה היתה נהדרת ולמדתי המון דברים כמו איך לעבוד בקבוצה, איך לדעת להפוך רעיון למוצר, למשהו שאפשר להשתמש בו, פגשתי אנשים מעניינים ונחשפתי לעולם חדש".

יקיר אלון מסכם ואומר, "השנה השנייה יוצאת אל הדרך ואנו מראיינים סטארט-אפים נוספים להרחבת התכנית. אם גם אתם יזמים, יש לכם רצון לקבל ערך מוסף, אוהבים לתרום לחברה ולקבל בחזרה לא פחות, הפרויקט הזה בדיוק בשבילכם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אייל

    וואו נשמע מדהים , כל הכבוד ליזמות של המתחם הזה , שיעלו עוד רעיונות ויזמויות כדי לתמוך בדור העתיד שחנו .

  2. כנרת

    איזה יופי , אני כל הזמן טוענת שצריך ללמד את הילדים בבית ספר תכנים לימודיים יותר עדכניים והנה יש אנשים שבאמת מרימים את הכפפה .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר