קהילת ראשון טק - מתייעצים, עוזרים אחד לשני ויוצרים קהילה
ראשון טק - מתייעצים, עוזרים אחד לשני ויוצרים קהילה

ראשון טק – הבית של הסטראטפיסטים מראשל"צ

חולמים לעשות את האקזיט? תכירו את ראשון טק - קהילת ההייטק בעיר

פורסם בתאריך: 10.8.18 06:53

חולמים על הייטק? יש לכם רעיון לאקזיט מבריק? רוצים להכיר אנשים מהתחום אבל לא יודעים איפה לחפש? אז כדאי שתכירו את Rishon tech, בית ליזמים, סטרטאפיסטים ואנשי הייטק בראשון לציון והסביבה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשנת 2015 יסד רוני קום (32) יחד עם דניאל שרעבי את קהילת ההייטק בראשון לציון "Rishon tech" כאשר החזון הוא לייצר סביבה שמאפשרת שגשוג של חברות הייטק ויזמות טכנולוגית. כיום היא קהילה פורחת שמונה אלף מתושבי העיר, שנותנת מענה, מפגשים ושיתופי פעולה למי שרוצה להרגיש שייכות ולפרוץ קדימה בתחום ההייטק. הקהילה מורכבת מתלמידי חטיבה ותיכון, מורים למדעים ומחשבים, יזמים ומנכ"לים של חברות, יועצים וספקים, משקיעים ואנשי ציבור.

"גרתי בנגב ארבע שנים", מספר רוני, "במסגרת עמותת איילים בהתיישבות ויזמות צעירה בפריפרייה, ראיתי איך קהילת הייטק מפריחה את הנגב וכשחזרתי לראשון לציון העיר שגדלתי בה, רציתי לעשות את זה גם כאן. בהתחלה ישבתי במתחם היזמות של העירייה "Rishon start up" שם קיבלתי את ההשראה וזיהיתי את הצורך להקמת Rishon tech שתיתן תחושת שייכות ליזמים והייטקיסטים בעיר, היום זו נבואה שהגשימה את עצמה כשיש 8 מתחמי עבודה כשהקהילה היא הדבק שמחבר בין כולם".

הקהילה מנוהלת בהתנדבות ע"י חמישה אנשים –  רוני קום בן 32, שמתעסק בבנקאות השקעות וסטרטאפים, הובלות תהליכי שינוי אישיים ואירגוניים ושיווק דיגיטלי, בתחילת הדרך חברה לרוני, דניאל שרעבי (27) תושבת העיר, יזמית ומתמחה בעולם השיווק, שעובדת כיום כאחראית מערך השליחות ב-Gett, ויחד נולד הרעיון להקים את "Rishon tech". עם הזמן הצטרפו עוד שלושה מובילים: אורי סער (20) מוביל את החדשנות בחיל האוויר, אריק אשפא (30 ) בוגר קורס תכנות ממר"מ בהצטיינת וכיום מוביל פיתוח Fiverr, ואורטל לביא (30) בוגרת ניהול וקהילות ועובדת כמנהלת פרוייקט בסוכנות לעסקים של המדינה- מעוף.

הקהילה מקיימת פעילות און ליין בפלטפורמות שונות ומפגשי אוף ליין בנושאים מגוונים. ביניהם מפגשים מקצועיים, מפגשי נטוורקינג וימי מנטורינג.

מי שנעזרה בקהילה ונעזרה בה היא אירית ברטון (35) מייסדת Logo is us –  אתר למכירת לוגואים אקסלוסיבים, שמוצעים למכירה ואז מוסרים מהאתר, ברטון מספרת על הפעילות בקהילה, "את קהילת ראשון-טק גיליתי לפני כשנתיים וחצי באמצעות אתר אינטרנט "מייטאפ", לפני כן הייתי נוסעת ל"מיטאפים" ( הרצאות) בת"א. היה נחמד לגלות שיש קהילה כזו גם פה בראשון לציון, קרוב לבית. בזכות הקהילה הכרתי את רוני קום, ודרכו הכרתי את ראשון סטרטאפ – מתחם הסטרטאפים של העירייה בו אני יושבת קרוב לשנתיים. דרך הקהילה הכרתי הרבה אנשים, עם חלקם גם נוצרו שיתופי פעולה מקצועיים, וקיבלתי תכנים איכותיים במיטאפים. יש גם קבוצת ווצאפ פעילה שאפשר לשאול בה שאלות בנושאי יזמות וטכנולוגיה ולהיעזר בקשרים של החברים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר