חוף הים בראשון לציון, צילום עיריית ראשון לציון
חוף הים בראשון לציון, צילום עיריית ראשון לציון

מתחילים עם שלושה חופים: נפתחה עונת הרחצה בראשון לציון

עונת הרחצה 2024 נפתחה בשלושה חופים בראשון לציון. קבלו את המחירים, השעות וכל מה שכדאי לדעת. קינסטליך: ערוכים להגעת אלפי מתרחצים לחוף שנחשב לאחד היפים, מהנקיים והמונגשים בישראל"

פורסם בתאריך: 16.4.24 14:10

עונת הרחצה 2024 נפתחה אתמול (שני) רשמית בחופי ראשון לציון. תחילה יופעלו שלושה חופי רחצה: החוף הכחול (חוף מספר 1), חוף חופית (חוף מספר 3) והחוף הנפרד (חוף מספר 6), בין השעות 17:00-08:00. החל מיום חמישי, ה-9.5.24, יופעלו שלושה חופים נוספים: חוף נווה חוף (חוף מספר 2), חוף תל יונה (חוף מספר 4) וחוף הילדים (חוף מספר 5).

כמו כן, החל מיום חמישי, ה-20.6.24, יופעלו שירותי ההצלה בשלושה חופים – החוף הכחול, חוף חופית והחוף הנפרד – עד השעה 20:00 בערב או עד שקיעת החמה, הקרובה מביניהן. נציין, כי עיריית ראשון לציון היא העיר היחידה בישראל שמפעילה שירותי הצלה עד שעות החשכה. יתר תחנות ההצלה יופעלו בכל ימות השבוע על פי פרסום באתר העירוני.

קצת נתונים: בכל עונת רחצה פוקדים את חופי הרחצה של העיר לא פחות מ-2.5 מיליון רוחצים ומבקרים. חוף הים בראשון לציון נחשב לאחד מהחופים היפים והנקיים בארץ, ואף זכה שבע פעמים בתוכנית ה"דגל הכחול" הבינלאומית שקבעה כי הוא עומד בקריטריונים המחמירים ביותר. אלו כוללים, בין השאר, בדיקות קפדניות בנושא שמירה, בטיחות, תחזוקה שוטפת ונאותה של מתקני החוף, נגישות לנכים, טיפוח וחינוך לאיכות הסביבה ואקולוגיה.

כמו כן, על פני החוף פזורות 6 תחנות הצלה, כולל 3 תחנות עזרה ראשונה ותחנת שיטור, ולרשות המתרחצים במקום מתקני שירותים ומקלחות מסודרים וכן מתקני כושר. בחוף מספר 1 (החוף הכחול) ובחוף מספר 4 (תל יונה), קיימת הנגשה לאנשים עם מוגבלות עד לקו המים הרטוב, כשבכל ששת החופים נמצאות עגלות הנגשה ימיות ללא תשלום.

המתקנים בחוף הינם מסובסדים לתושבות ותושבי העיר: מיטת שיזוף תעלה 8 שקלים, כיסא נוח ב-4 שקלים, שולחן חוף ב-4 שקלים ושמשייה ב-4 שקלים גם כן, בהצגת ת.ז או רישיון נהיגה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "גם השנה, כמו בכל שנה, אנו ערוכים עם פתיחת עונת הרחצה להגעתם של אלפי מתרחצים ומבקרים לחוף הים בראשון לציון – שנחשב לאחד מהיפים, מהנקיים ומהמונגשים בישראל, המציע שירותים רבים עבור מבקריו. אני מאחל לכולנו קיץ שקט, מהנה ובטוח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר