צעדת ראשון לציון.צילום: דוברות העיירה
מתקנים בהפנינג צעדת השלושה בראשון לציון .צילום: דוברות העיירה

שלושה מסלולים, מתקני פנאי ואטרקציות: צעדת השלושה ה-26 תתקיים בחול המועד פסח

צעדת השלושה, לזכרם של נטע סופרין, איתי דינר וצביקה נרבט, בני ראשון לציון שנהרגו בפיגוע האוטובוס בכפר דרום ב-1995, תכלול מסלולים שונים בטבע העירוני של ראשון לציון

פורסם בתאריך: 2.4.23 16:53

אחרי ליל הסדר והרבה אוכל – זה הזמן לעשות קצת ספורט. עיריית ראשון לציון והחברה העירונית מזמינות את תושבות ותושבי העיר ל"צעדת השלושה" לזכרם של נטע סופרין, איתי דינר וצביקה נרבט, בני ראשון לציון שנהרגו בפיגוע האוטובוס בכפר דרום ב-1995.

הצעדה ה-26 תתקיים בחול המועד פסח, ביום שני ה-10.4.23, החל מהשעה 08:30 בבוקר, ותיערך בשלושה מסלולים שיעברו בטבע העירוני של ראשון לציון: המסלול הכחול – מסלול משפחות באורך של כ-2 ק"מ, המסלול הירוק – מסלול בינוני באורך של כ-6 ק"מ, והמסלול האדום – מסלול ארוך למיטיבי לכת באורך של כ-10 ק"מ. כל המסלולים בחינם ואין צורך ברישום מוקדם אליהם.

כמו כן, בנקודת הכינוס שבאצטדיון הברפלד יתקיים הפנינג חוויתי לכל המשפחה הכולל מתקני פנאי, מתנפחים ועוד חוויות. בתחנת הלייב פארק (הליכה של כ-1 ק"מ דרך מסלול המשפחות) יוצב מתקן קיר טיפוס ואומגה, לצד תחנות הפעלה ויצירה לילדים וחלוקת קרטיבים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "צעדת השלושה היא זמן נהדר לבילוי משפחתי בתקופה הכי יפה ופורחת בשנה. הצעדה היא מסורת רבת שנים בעיר לזכר שלושה מטובי בנינו שנרצחו בפיגוע בשנת 1995. אני מזמין את כל התושבות והתושבים להגיע וליהנות מפעילות ספורטיבית לכל המשפחה".

לפרטים נוספים אודות הצעדה: https://www.rishonsport.co.il/

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר