עמית ביטון צילום: עידן הורטה
עמית ביטון צילום: עידן הורטה

הדי.ג'יי שמלווה את אילנה ודיאנה מהאח הגדול, עמית ביטון: ״המוזיקה פותחת לי את הלב ונותנת לי מקום מפלט״

מכירים את "ביץ' וואנה רייד, וואנה סלייד" של אילנה ודיאנה טרננקו? אז מי שעומד מאחורי זה הוא עמית ביטון, מפיק מוזיקלי ו-די.ג'י מראשון לציון. ראיון על האהבה למוסיקה, על התקופות הקשות, ועל החיבור עם האחיות טרננקו

פורסם בתאריך: 16.12.22 08:59

בימים אלה מתנגן ברדיו הלהיט של האחיות דיאנה ואילנה טרננקו, יוצאות תכנית הריאליטי "האח הגדול". מי שעומד מאחורי סט השירים החדש שלהן הוא עמית ביטון, יוצר ומפיק מוזיקלי מראשון לציון שחלם לעשות מוזיקה ועשה את זה בענק.

כבר כשהיה בן 13, עמית ביטון ידע שהמוזיקה תהיה הדבר שהוא ירצה לעסוק בו, הוא גדל כבן יחיד למשפחה בעיר וכשסיפר להוריו על החלום שלו, הם החליטו להגשים לו אותו. ביטון, נרשם ללימודי פיתוח קול, תופים, אולפן הקלטות וגם למד את יסודות מקצוע הדי. ג'יי. עם כל זה יצא לדרך.

אלא שההתחלה הייתה קשה, הוריו לא התלהבו מכך שבנם עובד בעיקר בלילות. הלחץ הגדול והחיים האינטנסיביים של עבודה בלילות לצד הלימודים בחטיבה ובתיכון, הביאו את ביטון לעלות אט אט במשקל ולפתח 'אכילה רגשית' עד שהגיע למשקל של 100 קילו.

איך מתמודדים עם זה?

״זה קשה מאוד, אתה לא באמת מבין את המצב כי אתה עסוק ברחמים עצמיים, אבל כשההבנה הגיעה גם ידעתי שאני חייב לעצור את זה וללכת לכיוונים אחרים טובים יותר עבורי״.

בגיל 19, ביטון החליט לקחת את עצמו בידיים. הוא החל לכתוב שירים, להלחין ולהתחבר לאמנים מובילים וליצור את הדבר שהוא הכי אוהב, מוזיקה. כיום, ביטון בן ה-26, מלווה כ-די.ג'יי את הצמד החדש אילנה ודיאנה בכל אירוע שאליו הן מוזמנות עם הלהיט החדש. בנוסף, הוא בעל אולפן הקלטות ומייצג טאלנטים רבים בתעשיית המוסיקה.

 

איך נוצר החיבור עם האחיות אילנה ודיאנה?

״האמת שדי במקרה, שמעתי עליהן כשהן היו באח הגדול וידעתי שאני יכול ליצור איתן משהו מדהים, פניתי, נפגשנו ומשם הכל כבר היסטוריה".

הופתעת מההצלחה?

"לא ממש, אני רואה את האהבה אליהן ברחוב ואני חושב שמה שהן יעשו יהיה מוצלח".

מה נותנת לך המוסיקה בחייך?

"המוזיקה פותחת לי את הלב ונותנת לי מקום מפלט לברוח אליו. המוזיקה זאת אהבה שלא פוגעת בדבר. היא מחזירה אותך לקו השפיות, בשנייה אחת היא מאזנת את הגוף והנפש. כל מי שירצה שנגיע לאירוע שלו, נעשה לו הכי שמח שבעולם. נגיע לכל מקום. חתונות, בת ובר מצווה, אירועים של הקהילה הגאה, חרדים, דתיים ועוד. המוזיקה מחברת את כולנו", הוא מסכם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר