צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן

זה געגוע: אריק אינשטיין כפי שלא שמעתם מעולם

השיר יוצא לרגל ולקראת פסטיבל ראשון לציון שייפתח ב-11.10 עם "זו אותה אהבה",הפקת מקור חגיגית המוקדשת לאריק איינשטיין

פורסם בתאריך: 6.9.22 08:42

במלאת 9 שנים שנים למותו של אריק אינשטיין שנבחר שוב ושוב לאמן הישראלי האהוב ביותר, בימים אלה יוצא שיר חדש שלו, שהוקלט בשנת "לבדנו כביכול" .


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השיר הוקלט בשנת 1997, במהלך העבודה על האלבום "לאן פרחו הפרפרים", אך מעולם לא ראה אור עד עכשיו. השיר שנכתב ע"י יואב פורת והולחן, עובד והופק מוזיקלית על ידי שותפו הוותיק של אריק ליצירה, שם-טוב לוי, איינשטיין ז"ל הוא תמצית סיפורה של המוזיקה הישראלית, מהלהקה הצבאית דרך "שלישיית גשר הירקון", "החלונות הגבוהים" ועד קריירת הסולו שבה שיתף פעולה עם גדולי הכותבים והמוזיקאים בישראל, כעת יוצא השיר החדש ישן ואיינשטיין נשמע בו אינטימי, מינימליסטי, חשוף וקרוב במיוחד לטקסט.

אם תהיתם בקשר לעיתוי יציאת השיר, הוא יוצא לרגל ולקראת פסטיבל ראשון לציון שייפתח ב-11.10 עם "זו אותה אהבה",הפקת מקור חגיגית המוקדשת לאריק איינשטיין. במופע, שנעשה בשיתוף משפחת איינשטיין, ישתתפו (לפי סדר הא'-ב'): אסתר רדא, ברי סחרוף, דויד ד'אור ,דקלה, יובל דיין, יוני רכטר, כנסיית השכל, מיקי גבריאלוב, עידן עמדי, עמיר בניון, שירה גבריאלוב ושלומי שבת.

את האומנים תלווה תזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בניצוחו של אילן מוכיח, הרכב נגנים ויצירות וידיאו בערב שכולו אהבה וגעגוע לאיש וליצירותיו.מנהלים ומובילים אומנותית יואב קוטנר, מאיה פוגל ועמית הראל .

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר