יצאה לעור: אחרי שנכוותה בפניה, פתחה מקום משלה

מדי מיכאלי מראשל"צ נכוותה באופן קשה מאוד מטיפולי ביוטי חובבניים בעור, והחליטה לפתוח מקום שבו היא משקמת עור פגוע ומטפחת עור נשים. כיום היא עובדת עם מוצרים של ד"ר מרינה לנדאו ומזהירה: "אל תיקחו סיכונים על העור שלכם, לכו רק למקצוענים"

פורסם בתאריך: 9.4.22 20:59

"כשמדובר בעור שלכם אל תיקחו סיכונים, אחרת תיכוו כמוני", מזהירה מדי מיכאלי מראשון לציון, שלמדה שיעור יקר וכואב בטיפוח, בריאות ואסתטיקה. לקראת אירוע משפחתי נכנסה מדי למכון יופי ידוע ויוקרתי שהזדמן בדרכה. "רציתי לטפח את הפנים שלי ובסופו של דבר ראיתי ששרפו לי אותם", היא מספרת בזעזוע. "הבנתי שזאת שטיפלה בי הייתה בכלל מתלמדת והיא התגלחה עליי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעקבות האירוע הטראומטי, למדה מדי על בשרה כמה שוק הקוסמטיקאיות פרוץ. היא החליטה לחקור את התחום, קודם כל כדי להבין בידי מי היא מפקידה להבא את פניה. "התמסרתי למחקר הזה בארץ ובחו"ל", היא מספרת. "יש לי הכשרה של ארגון בינלאומי ואני יכולה גם ללמד קוסמטיקה".

בסופו של יום הוביל המחקר שלה לכך שהיא התמחתה כסקין-תרפיסטית ופתחה את מדי קוסמטיקס – מכון יופי בראשון לציון הפועל על פי פיקוח רפואי. 

המכון נותן מענה קוסמטי ורפואי כאחד לטיפולי יופי, תוך שימוש במכשור טכנולוגי המתקדם ביותר ובמוצרים הטובים ביותר בשוק. "אני משתמשת במוצרי MAHUT של ד"ר מרינה לנדאו, שבחנתי, למדתי וראיתי שהם הטובים ביותר. אני פרפקציוניסטית ואני לא מסתפקת בפחות מהטוב ביותר", היא אומרת. "מה שמשך אותי לד"ר לנדאו זה העובדה שהיא באה מגישה רפואית, והיא שמה דגש על חיזוק המערכת החיסונית של העור. מזה מתחיל הכל. אם העור לא בריא, אי אפשר לעשות איתו שום טיפול". 

לדבריה, "מבחינתי מה שעברתי גרם לי לבחור במקצוע הזה כסוג של שליחות, כדי שאחרים לא יעברו את מה שאני עברתי".

"את סדרת הדרמו-קוסמטיקה MAHUT, פיתחתי בראש ובראשונה עבור המטופלים שלי" מספרת ד"ר מרינה לנדאו, דרמטולוגית בכירה ומהרופאים המובילים בעולם בתחום הצערת העור. "אני מבצעת הליכי הצערה משמעותיים לעור, שיכולים להיות די חודרניים ואגרסיביים, לאחריהם העור צריך לקבל תמיכה טובה כדי להגיע לשיקום מהיר ולתפקוד אופטימלי", היא מוסיפה. "בתחום השיקום העורי – ובלבו שיקום המחסום האפידרמלי, מצאתי מחסור אמיתי בפתרונות שהוכחו כיעילים ברמה מובהקת, בסטנדרטיים קליניים. יצאתי לפתח את הפתרון בעצמי, וכך נולד קומפלקס SUPCERATTM".

סדרת הדרמו-קוסמטיקה MAHUT, שאותה פיתחה ד"ר מרינה לנדאו, באמצעות מעבדות Ashland שבריביירה הצרפתית, הנחשבות למתקדמות בעולם בתחומן, מכילה את הרכיב SUPCERAT המהפכני. SUPCERAT הוכח כבעל יעילות משמעותית בבדיקות מדעיות ברקמות עור, לפי פרוטוקולים קליניים.

סדרת MAHUT כוללת עשרה מוצרים המותאמים באופן אישי למטופלת. המוצרים מותאמים לאחר אבחון חינם הניתן על ידי סקין-תרפיסטיות שהוסמכו על-ידי ד"ר מרינה לנדאו, ברחבי הארץ – בהן, כמובן, מדי מיכאלי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר