מארגנטינה לראשון לציון: המאפרת של הסלבס

המאפרת שי אלבז כבשה כל פסגה אפשרית בתחום הביוטי, היא החלה את דרכה כבר בגיל 17 טסה לאפר כוכבים בטלנובלות הכי נצפות, הגשימה את כל רשימת החלומות שלה וחזרה חזרה הביתה, פה היא ממשיכה לעבוד כאחת המאפרות העסוקות בתעשיית הבידור ולא שוכחת גם הלקוחות הביתיות של ראשון לציון

פורסם בתאריך: 26.3.22 20:17

שי אלבז החלה את דרכה בעולם האיפור כבר בגיל 16 כשהחלה ללמוד איפור אצל מיקי בוגנים, לאחר סיום הלימודים היא השתלבה בכמה סוכנויות דוגמנות מובילות ומיד צללה לעומק תעשיית האופנה והבידור.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עם כניסתה לעולם היא  כבר עבדה בתצוגות הנחשקות ביותר ובהפקות האופנה הנחשבות ביותר. אבל כל זה היה שלב ביניים עבורה. "תמיד חלמתי להגיע לארגנטינה" היא מספרת "כל מה שעשיתי בארץ לאחר הלימודים היה סטאז' מבחינתי לקראת החלום האמיתי שהיה אז לאפר בטלנובלות. מאוד אהבתי  את הטלוויזיה הארגנטינאית ומאוד התחברתי לסטיילינג ולתרבות הלייף סטייל שלהם, ומעל הכל כמובן לשפה.   עם ההתקדמות שלי בהפקות גדולות בישראל, נוצר קשר עם מפיקים מעבר לים וקיבלתי הצעה לאפר בתכנית טלוויזיה בארגנטינה.  לא יכולתי לסרב, עליתי על מטוס עם מזוודת איפור והבנתי שעכשיו החלום מתחיל".

ומה עושה נערה צעירה לגמרי לבד בארץ זרה?  עובדת בלי הפסקה, מתוכנית לטלנובלה, עד לאירועים תקשורתיים של כוכבים גדולים.  "החיים בארגנטינה היו מושלמים. התרבות החדשה, שמחת החיים, המוסיקה, עולם האופנה. לגור בגיל כל כך צעיר לבד במדינה אחרת, יכול היה להיות מאוד בודד, אבל עבורי זו הייתה חוויה מעצימה והגדרה להגשמת החלום שלי. הבנתי שאני חיה  את החלום, שקיבלתי הזדמנות חד פעמית שיש מעט מאוד שזוכים לה, צוות ההפקה קיבל אותי בזרועות פתוחות, כל אנשי המקצוע שעבדתי איתם בשנים הללו גרמו לי להרגיש בבית ואני חושבת שכך נבנה הבטחון שלי ותהליך ההתמקצעות האמיתי שלי בתחום."

ספרי על רגע מרגש במיוחד

"יום אחד הגעתי לסט צילומים שגרתי, לא ממש ידעתי מה מצלמים, אבל הכרתי את כל הצוות. כשנכנסתי לסטודיו ראיתי  טקסטים בעברית. ואז אני רואה את בנחמין רוחאס  שאמור היה לצלם קמפיין בעברית לקהל בישראל, מיד עליתי על הסט ועזרתי לו לתרגם את הטקסט. יצא שגם ממש השתתפתי בחלק מהסרטון, הייתי בטוחה שמדובר בסרטון לאיזו רשת חברתית, ביום שלמחרת היינו בכל אתר  ובכל עיתון אפשרי.   קיבלתי מאות הודעות מישראל, זה היה מצחיק ומביך כי הייתי מאוד צעירה וביישנית."

ורגע מרגש במיוחד מישראל?

"בטקס הדלקת המשואות של 2018  איפרתי את יעל אבקסיס  ודני קושמרו שהנחו את הטקס, היינו שם ימים ארוכים וזו הייתה חוויה מרגשת מאוד, החל משלבי החזרות ועד לשידור עצמו.  רגע לפני עליה  ראשונה לבמה נפלתי על משה דץ. שנינו יצאנו בשלום אבל זה היה מאוד מצחיק למשך המון שעות."

החזרה לישראל לא הייתה  הלם עבורך?

"בכלל לא, עם השנים וההתמקצעות בחו"ל כבר מאוד רציתי לחזור, רציתי לחזור ולעסוק  בדברים נוספים רציתי לעבוד עם כלות, לאפר כלות ביום חתונתן, זה משהו שלא עשיתי המון שנים כשהייתי בחו"ל, התמקדתי בטלוויזיה והפקות. ידעתי שבישראל זה משהו שאני אוכל לחזור ולעשות המון."

מה התכניות לעתיד?

"להמשיך ולאפר עוד ועוד, אני רוצה להתרחב, עולם הטיפוח מאוד מעניין אותי ואני חוקרת ולומדת אותו בשנים האחרונות במקביל לעולם האיפור,  אני עובדת על ליין משלי שיראה אור בקרוב ויונגש לציבור הרחב"

אילו טרנדים צפויים לפקוד אותנו בקיץ הקרוב?

"ממשיכים בטרנד הבייסיק, קלאס באפס מאמץ.  הלוק הטבעי, לצד לוק המבריק בעדינות, לוקים ששמים דגש על תווי הפנים, וקווי הפנים ופחות על צבע.  טרנד נוסף שמעצבי העל ברחבי העולם פשוט לא מוותרים עליו כמעט באף עונה, הוא הורוד,  פלטה רחבה של המון ורוד. "

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר