דייג? אוהב דגים?

מה המערכון של הגשש החיוור שאהוב על קברניטי העיר? יצאנו לבדוק

פורסם בתאריך: 6.3.22 14:49

ב 17.3 יתקיים מופע "קונצ'רטו לגשש ותזמורת" במסגרת פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין שיתקיים בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן. המופע הוא הפקה של תזמורת המהפכה והאופרה הישראלית במופע המחזיר אל הבמה את רוחם של השלישייה האגדית שהפכה שם נרדף לישראליות באמצעות פסיפס של יצירות ועיבודים תזמורתיים מקוריים, השוזרים בתוכם דגימות וידאו וסאונד מתוך מערכונים ושירים של הגשש.  המופע יכלול אורח מיוחד: שייקה לוי ורגע לפני תפסנו את נבחרי העיר שבחרו את המערכון/קטע האהוב עליהם של חברי הגשש:

ראש עיריית ראשון לציון – רז קינסטליך: ״הקטע  של ״הגשש החיוור״ שבחרתי הוא  הקלאסיקה הישראלית ״גבעת חלפון אינה עונה״, שכל כולו מתייחס להווי הצבא ולערכיו. מצחיק אותי בכל פעם מחדש".

ליאל אבן זהר מ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק חינוך ותרבות בעיר: "הצ'ופצ'יק של הקומקום"  "מי צריך לומר שלום", זה שעולה או זה שיורד״ או המומחה ללשון ד"ר חטף פתח שמסביר בנימוס על הצ'ופצ'יק של הקומקום  שהוא בעברית  נקרא "זרבובית"  מדובר במערכון מקסים וקוסמי".

 

סורין גנות משנה לראש העייריה ומ"מ דירקטוריון החברה העירונית : "מערכון המשמר האזרחי" מדובר בעיקר על התפיסה שאנו רואים את השונה  ואת התהליך שקרה  במדינה. בנאי שכתב  את המערכון נוגע  בכל נקודה של החברה  הישראלית כחברה.

אלי פולק מנכ"ל החברה העירונית בראשון לציון:

"המערכון לקוח מתוך התוכנית  האחרונה של  הגשש ונפתח עם צמד המילים " ד"ר פולק" יוסי בנאי היה אחראי על הכתיבה המערכון בו הוא מבקר בעדינות את תרבות  חתונות  המטורפת שיש במדינה בסוף שנות ה-80".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר