צילום פזית גואטה
צילום פזית גואטה

"אני אוהב אתגרים ואעשה הכל כדי להגשים את החלום"

אחרי שנים על מגרשי הכדורגל, איתי וייס מראשון לציון מגיע למגרש האהוב עליו ומבטיח להישאר עליו

פורסם בתאריך: 25.2.22 08:03

22 שנים איתי וייס (24) ליהטט על מגרשי הכדורגל ברחבי הארץ בהצלחה גדולה, אבל בין בעיטה למסירה הוא חלם תמיד לשיר. ההזדמנות הגדולה הגיעה  דווקא במקרה, " שיחקתי מגיל 8 ועד גיל 22  באופן אינטנסיבי זה היה העולם שלי וזה מה שהכרתי, אהבתי את התחרות, את המסגרת שחיזקה אותי מנטלית ופיזית ואת ההתרגשות לפני המשחק" הוא מציין מייד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אלא שאז, כשהוא במהלך פיתוח הקריירה שלו, עבר וייס תאונה שהותירה אותו עם תקופת שיקום ארוכה "אומרים שלפעמים בוקס בפנים זה הדבר הכי טוב שקורה" הוא אומר ומוסיף "המוסיקה תמיד בערה בי עוד מגיל קטן אבל לא עשיתי עם זה הרבה, תמיד כתבתי שירים ושרתי וניגנתי בחדר וחלמתי שאני מופיע על הבמות כזמר ולא על מגרשי הכדורגל, אבל הפציעה הגיעה בצורה הכי כואבת שיש ומה שהרים אותי בחזרה זה המוסיקה. בדיעבד אני חושב שהייתי בוחר בקריירה מוסיקלית  והפציעה הייתה רק טריגר להוביל אותי להגשמת החלום האמיתי שלי – לשיר וליצור".

ואיך היו התגובות בסביבה שלך, בכל זאת מעבר קיצוני מתחום אחד לאחר

"בהמון אהבה ופרגון.אני מופתע מהאהדה ומהתמיכה שאני מקבל מכולם.עולם הכדורגל והמוסיקה הם עולמות שונים ובכל זאת גם החברים בכדורגל מפרגנים ואפילו היו  שרים איתי את השיר הראשון שכתבתי בדרך למשחקים .אני חושב שבגלל שאני מרגיש שלם עם המוסיקה הסביבה מרגישה אותי ומבינה שזאת הדרך שלי".

מה בכל זאת מייחד אותך בעולם המוזיקלי הרווי?

"אני לא מתיימר להגיד שאני מיוחד אבל אני חושב שמה  שמייחד אותי זה הסגנון המוסיקה שאני שר, אני אוהב מאוד את הז'אנר הדרום אמריקאי .זו מוסיקה כיפית שמחה ומקפיצה עם הרבה רגש ואהבה.הז'אנר הזה לטעמי לא בא מספיק לידי ביטוי בארץ ואני מנסה לשלב מוסיקה ישראלית עם נגיעות לטיניות"

הוצאת כמה סינגלים עד כה, איך הייתה ההרגשה לשמוע את עצמך ברדיו בפעם הראשונה?

"אם הייתי צריך להשוות את זה למשהו , אני רוצה להגיד בצנעה שזה כמו לידה של תינוק,הלב מתפוצץ מאושר ומגאווה כי זה הבייבי שלי והוא יצא לאוויר העולם.הרגשתי שאנשים אוהבים את המוסיקה שלי ורוצים לשמוע אותי וזה הכי כייף בעולם."

איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור מהיום בקריירה המוסיקלית ?

"אני רוצה להגיד בפה מלא בקיסריה ,בחלומות שלי אני כבר רואה את עצמי מופיע על הבמות הכי גדולות בארץ ובעולם ומשתף פעולהעם מאלומה , שיש שאומרים שאני מזכיר אותו בחיצוניות שלי.חשוב לי מאוד גם ליצור ולכתוב שירים בעצמי ולחזק את הצד הזה.אני יודע שהמוסיקה זה תחום קשה עם תחרות קשה , לא פחות מהכדורגל אבל אני מכיר את עצמי, אני אוהב אתגרים ואעשה הכל כדי להגשים את החלום"

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר