"בריאות הציבור לנגד עינינו ואין לי ספק שהקהל ירגיש בטוח"

רגע לפני שפסטיבל המוזיקה של ראשון לציון יוצר לדרך בצל הקורונה, נועם פיינגולד המנהל האומנותי יוצא להרגיע את הקהל ומבטיח "נשמור על הבריאות של כל המשתתפים"

פורסם בתאריך: 13.9.21 12:47

פסטיבל ראשון לציון, פסטיבל המוסיקה הגדול והוותיק מכולם, יוצא לדרך זו השנה ה-33. הפסטיבל יפתח ב- 21 בספטמבר ויימשך עד 25 בספטמבר. ארבעה ימים של שכרון חושים עם פסגת המוזיקה הישראלית הכוללים הפקות מקור מרגשות ויוצאות דופן, שילובים ייחודיים ורפרטואר משובח של מופעים מסקרנים וחד פעמיים במסגרתם ייקחו חלק למעלה מ-100 אמנים ויוצרים. רגע לפני תפסנו לשיחה את נועם פיינגולד, המנהל האומנותי של הפסטיבל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"כמדי שנה גם השנה הפסטיבל מאוד מגוון ומלא בהפקות מקור ושיתופי פעולה חד פעמיים. בשלב הזה מרבית ההפקות מתכנסות לחדרי חזרות כדי לעבוד על האירוחים ולגבש את המופעים. מנגד הפקת הפסטיבל נערכת באופן מיטבי כדי שכל ההנחיות ימומשו כנדרש על מנת שהמופעים יתקיימו כסדרם תחת שמירה מוקפדת על בריאות הציבור בהתאם למגבלות. זו הזדמנות להודות לעיריית ראשון לציון שלמרות הקשיים בדרך עושה מאמצים אדירים לשמר את התרבות בעיר" הוא מסביר מייד. 

מה בכל זאת מיוחד בפסטיבל השנה?

"הכל. החל מהעובדה שכ-100 אומנים ויוצרים ישתתפו השנה בפסטיבל ביניהם: בניה ברבי ואברהם טל ישיקו לראשונה את "מי לא יבוא", מופע משותף חדש, נתן גושן יפתח את חגיגות העשור במופע מיוחד בו יארח את אמיר דדון וישי ריבו, תיסלם יציינו 40 שנה ל"רדיו חזק" עם דני סנדרסון ושלום חנוך. בנוסף הפסטיבל, שחרט על דגלו את שמירת המורשת המוזיקלית, יציין השנה 60 שנות יצירה לאושיק לוי, מהזמרים והשחקנים המוערכים והאהובים בארץ, ששיריו מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הרוק והקולנוע הישראלי. בזה אחר זה יעלו אסף אמדורסקי, ברי סחרוף, ריקי גל ואורחים נוספים ויבצעו לצידו של אושיק את להיטיו מכל הזמנים והתקופות בערב שכל כולו הפקת מקור ייחודית וחד פעמית לפסטיבל. עוד יופיעו בהיכל התרבות בעיר במסגרת הפסטיבל: מארינה מקסימילאן שתארח לראשונה את שמעון בוסקילה, יוני רכטר שיארח את שלומי שבן, קרן פלס שתארח ואת עברי לידר ועוד"

ספר איך עוברת התקופה? מה דעתך על  מדיניות התו הירוק?

:שמע זו תקופה לא פשוטה שמציבה המון אתגרים אבל הפסטיבל יתקיים תחת הנחיות התו הירוק. בריאות הציבור לנגד עינינו ואין לי ספק שהקהל ירגיש בטוח. אנחנו מרגישים אופטימיים מצד תחושות הקהל שמצפה לזה.

מה היית רוצה לאחל לעצמך לקראת השנה החדשה?

"שנלמד לחיות למד הקורונה ולסגל לעצמינו שגרה בטוחה ושאנשים ימשיכו להנות מתרבות במיטבה שהיא החיסון הכי טוב לנפש 

צפו בוידאו של הלהיט "מי לא יבוא", הישר מחדר החזרות בביצוע מיוחד של בניה ברבי ואברהם טל

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר