עו"ד איילת בדני

"מצד אחד אני משדכת ומצד שני אני מגרשת": קבוצת הווטסאפ של השדכנית לפרק ב'

עורכת הדין לענייני משפחה שחוותה גירושין על בשרה, הבינה כי אין דבר שמשמח אותה יותר מזוג ששידכה

פורסם בתאריך: 23.8.19 09:39

עורכת דין והמגשרת לענייני משפחה, איילת בדני היא גם שדכנית מצליחה. בדני אינה גובה תשלום, לדבריה מדובר בשכר "לשם שמיים". הרעיון הגיע לאחר שהצליחה להחזיר בין בני זוג שהגיעו אליה ולאחר שהתגרשה מבעלה. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעידן הרשתות החברתיות בו מכירים בטינדר, אינסטגרם ופייסבוק, עדיין קיימות שדכניות שהתאימו את עצמן לשנת 2019. הטרנד החדש הוא קבוצות וואטסאפ ייעודיות כאשר כל קבוצה מונה 200 נשים, לקבוצה נשלחת הודעה מידי יום על גבר מומלץ עם פרטים כגון שם הגבר, תמונה, גיל, מה מחפש ועוד. 

"אנשים באים אלי כדי למצוא אהבה וזוגיות, והם יודעים שהם בידיים טובות. אני מבקשת מכל גבר ואישה תעודת זהות כדי לאמת שהם גרושים ולא נשואים, וכך אנשים שנמצאים בקבוצות שלי רגועים מהמקום הזה" אמרה בדני.

בשנים האחרונות שידכה בדני מספר זוגות שנישאו בחופה וקידושין. היא אומרת בהתרגשות: "זאת זכות גדולה להצליח לחתן בפרק ב', מצד אחד זה לא פשוט כמו פרק א', ומצד שני אנשים למדו כמה דברים בחייהם, הם מגיעים בשלים וצמאים לזוגיות". 

מה שונה אצלך מהטינדר למשל?

"הציבור שנמצא אצלי הוא מסורתי ודתי, אנשים שמחפשים קשר אמיתי, הטינדר לפי מה שאני שומעת הוא ליותר סטוצים, אי אפשר באמת למצוא קשר משמעותי עם אלפי תמונות אחת אחרי השניה, תמיד יחשבו שיש עוד משהו טוב יותר. כשאנשים פונים לשדכנית הם באים מוכנים בראש לזוגיות, ולא להעביר את הלילה, כשהם מגיעים אלי הם מוכנים לזה באמת עם רצון עז שיצליח וזה חלק גדול מהצלחה".

איך זה להיות פעם בכובע של עורכת דין לעינייני משפחה ופעם בכובע של שדכנית?

"מצד אחד אני מגרשת ומצד השני אני מחתנת" צוחקת בדני " אני שמחה שיש לי את האיזון בין שתי העבודות, באופן כללי אני תמיד דוגלת בשלום בית, לומדת את המקרה ומנסה מניסיוני לספר שלא מחכה בחוץ אביר או מלכה, ואם אפשר להחזיר את בני הזוג אני עושה. אם לא אני משתדלת תמיד שיסיימו יפה, גם אחרי גירושין החתונה היא קתולית, כי יש ילדים, העיסוק בשדכנות הוא לנפש שלי, למצוא נפש תאומה למישהי זה עולם מלא".

את גרושה כמה שנים, הסנדלר הולך יחף?

"לוקח זמן להבין את כישלון הנישואים  ויש הרבה עבודה לעשות, הכישלון הוא זוגי אבל לא איבדתי אמון, מאמינה בזה וחושבת שצריך לעשות את זה בצורה יותר מושכלת עם תובנות של הגיל והניסיון ואין לי ספק שזה יגיע".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שהחתן לא עורך לכלה קידושין וקונה אותה וכך קובר אותה בידיו לעל חייה. את עורכת דין ויודעת לאיזה אסון האישה בתמימותה מכניסה את עצמה. למגי אותה לערוך ברית זוגיות. והסכם ממון לטובתה וכן בעלות תלמידית על ילדיה. יש המון עורכי דין ואין מספיק פרנסה לכולם וגם לך. תכיני את האישה לכל הסכנות ואיך להמנע מהן מראש ותכיני לה חוסים כאמור ותגבי על זה בצדק כסף. כך תהיי חכמה שרואה ומראה את הנולד וצדיקה ולא שוטה אחרי עורמת הרבנים טועה ומטעה וצדקנית

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר