צילום: אלעד קליג'
צילום: אלעד קליג'

לורן ברוך עם 25 אלף עוקבים וקמפיין: "אם חיים פעם אחת למה לא בסרט?"

היא בת ה-15, מככבת בימים אלה בקמפיין של חברת הקוסמטיקה KB PURE ובטוחה שבעוד 10 שנים היא תוביל קמפיינים מעבר לים

פורסם בתאריך: 22.12.18 15:15

לורן ברוך, רק בת 15 מראשון לציון, וכבר הפכה לאחת הדמויות הבולטות בעיר, שמככבת בימים אלה בקמפיין של חברת הקוסמטיקה KB PURE. בשלב זה מדובר בחסויות וממש בעוד כחודש לורן תככב בקמפיין רחב יותר בפריים טיים. החיבור לחברה לא זר לברוך, אבא שלה הוא מנכ"ל החברה, אמא שלה מנהלת מחלקת ההזמנות בחברה, דוד שלה הוא קובי ברוך המייסד וגם הדודות שלה עובדות בחברה. ממש עסק משפחתי כך שזה היה רק עניין של זמן מבחינתה להכנס לחברה. אבל הקשר המשפחתי הוא לא הסיבה לכך שברוך מככבת הקמפיין. הנערה הצעירה היא מיוזרית, המשתמשת באפלקציית מיוזקלי. היא מעלה סרטונים קצרים של 15 שניות של ליפסינג וריקוד, ומתחזקת באפליקציה 25,300 אלף עוקבים.

"הגעתי לאפלקציית מיוזקלי דרך אחותי שהתחילה לעלות לשם סרטונים, עשיתי איתה סרטונים משותפים ומאז אני מכירה את אפליקציית מיוזקלי", מספרת ברוך, "בהתחלה לא אהבתי את האפלקצייה. תמיד הייתי מנסה לצלם סרטונים ותמיד או שהתאורה היתה לא טובה או שהצילום לא היה מספיק טוב, ואז הפסקתי עם זה. אחרי שנה וחצי התחלתי מאוד להתעניין בתחום הצילום והשגתי תאורה מקצועית ואז התחלתי לצלם מיוזקלי ולהעלות".

צילום: אלעד קליג'

וזה עבד. ברוך החלה לצבור עוקבים ולפהוך לדמות מוכרת בקרב לא מעט בני נוער וצעירים. "לדעתי לא יהיה נכון לקרוא לי מובילת דעת קהל, מכיוון שאני עדיין לא במקום הזה. אבל אני לפעמים כן מרגישה מובילת דעת קהל במיוחד במיוזקלי, כשאני מצלמת סרטון עם קונספט שמבוסס על רעיון שלי, אני מגלה שאנשים עושים סרטון לאותו הסאונד עם אותו הקונספט".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בינתיים, הסרטון הפופולארי ביותר של ברוך, אותו הפיקה לאחר שהגיעה ל-20,000 עוקבים, צבר 176,300 אלף צפיות ו-12,900 אלף לייקים. "זה סרטון שמאוד השקעתי בו", היא מספרת, "זה היה בעצם אתגר במיוזקלי שכולם עשו אותו ואני החלטתי לשנות ולעשות אותו בדרך שלי. בסרטון עצמו החלפתי חמישה סטים של בגדים. בדרך כלל במיוזקלי סרטוני החלפת בגדים הם מאוד ויראלים ומצליחים".

מה לדעתך הופך אותך למעניינת?

"מה שהופך אותי למעניינת במיוחד זה שהסרטונים שלי הם לרוב רעיונות שלי. השירים שמתנגנים ברקע הם שירים שיש בפלייליסט האישי שלי ואני אחת כזאת שמאוד שונאת ללכת אחרי הזרם ואחרי מה שכולם עושים. ובלי שום קשר למיוזקלי אני מאוד אוהבת את זה שאני שאפתנית ויש לי מלא חלומות ולא לטעות אני מתכננת להגשים את כולם. החלום שלי הוא להיות דוגמנית והקמפיין שבו אני משתתפת זה הספתח לעתיד שלי".

ואיפה את רואה את עצמך בעוד עשר שנים?

"אורזת את הדברים שלי וטסה לארצות הברית לצלם קמפיין לחברה כלשהי. אני רואה את עצמי בן אדם מאוד עסוק בלקדם את עצמי בתחום הדוגמנות. מה שאני אומרת יראה לאנשים כאילו אני חיה בסרט, אבל אני חושבת שאם חיים פעם אחת למה לא בסרט? ואני כל כך מאמינה בעצמי וביכולות שלי וזה באמת חלום שלי לקום בבוקר ולעמוד מול מצלמה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר