"יש שעוטפים כשהם מגלים שאני ערבי כדי לגרום לי להרגיש בנוח"

כבר מגיל צעיר ידע סעד חטיב שיהיה דוגמן. בגיל 25, במקביל ללימודים וניהול החברה שפתח עם אחיו, הוא מגשים את החלום ומפנטז על היום בו יופיע על שלטי החוצות באיילון  

פורסם בתאריך: 14.12.18 12:00

תחום הדוגמנות לא הגיח לחייו של סעד חטיב בהפתעה. "חלמתי על הדוגמנות כבר מגיל צעיר. תמיד אמרו לי מסביבי שאני חייב ללכת לסוכנות כדי לעשות עם המראה שלי משהו", הוא מספר. "בסוף, אחרי כל ההמלצות שקיבלתי להיכנס לתחום, החלטתי לנסות". כעת, בגיל 25, בבית שעשה לעצמו בראשון לציון, הוא חולם לפרוץ. הוא לומד כלכלה ופסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב, בעלים של אתר המשווק אבקות חלבון יחד עם אחיו בן ה-26 ומיוצג על ידי סוכנות SHARON AGENCY.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חטיב נולד וגדל בקלוואנסווה, בן שלישי מבין ארבעה ילדים, לאבא שעבד בחברת שטראוס ואמא עקרת בית. בגיל 20 הוא עבר ליפו ולפני כשנתיים עבר להתגורר בראשון לציון עם שותף. "רציתי להתרחק קצת מהכל ועם זאת להישאר במרכז וראשון לציון נראתה לי כמו הבחירה הנכונה", הוא אומר ומוסיף כי בינתיים לא נתקל בגילויי גזענות. "אני לא נותן לעצמי להיכנס לזה ובאופן כללי אני לא חושב על זה כלום. זה לא משהו שמעניין אותי כול אחד חושב איך שבא לו ומה שבא לו ואני חושב שאם אני נפגש עם אנשים ומצליח לשנות את דעתם כתוצאה מזה זה הכי חשוב".

לדבריו, התגובות מהציבור הישראלי בדרך כלל מפרגנות וחיוביות. "יש כאלה שמאוד עוטפים ומחבקים כשמגלים שאני ערבי כדי כביכול לגרום לי להרגיש בנוח, יש את אלו שפחות מכילים את זה ויש את הרוב – שזה ממש לא משנה להם. בסוף זו הסביבה שלי, זה מה שאני מכיר. אני אוהב את כל האנשים האלה", הוא אומר.

איך המשפחה שלך הגיבה לעיסוק שלך בדוגמנות?
"אין להם שום בעיה, לא עם הדוגמנות ולא עם שום דבר אחר שאני עושה. הם בעד שאעשה מה שטוב לי ומקווים שאצליח. כשאני הולך לחתונות של בני משפחה או חברים ערבים, אני בדרך כלל העוף המוזר. מסתכלים עליי הרבה. יש אפילו כאלה שמתעניינים וניגשים לשאול מי אני ומה הקשר שלי לאירוע. בגלל שיש לי שיער ארוך, יש אנשים שזה קצת מרתיע אותם כי מדובר במשהו מאוד שונה. אבל לרוב אני לא נתקל בזה".

למרות הרמות הגבה מצד הסביבה, חטיב לא מרגיש שהמוצא שלו משפיע או מגביל אותו במציאת עבודה. "אישית, לא חוויתי סיטואציה שהרגשתי בה הבדל ביחס שאני מקבל רק בגלל שאני ערבי. אני מאמין שמקום שרוצה להתקדם יקבל אליו את האנשים שהכי מתאימים, לא משנה מי הם. אני פחות חושש מהעניין הזה".

מה עם זוגיות?

"כרגע אני רווק. היו לי הרבה מערכות יחסים, בינתיים אני לא מחפש. אני רוצה לנצל את התקופה הקרובה כדי להתקדם, להתפתח ולהצליח. זה עוד יגיע, כשארצה קשר אני בטוח שאמצא. עכשיו זה פשוט לא הזמן בשבילי".

מה היעד הבא?

"אני שואף להצליח בכל מה שאני מתעסק בו – גם בלימודים וגם בעבודה. אני מאוד רוצה להיות עצמאי בעל מסעדה, תוך כדי להמשיך לדגמן ואולי אפילו להתפתח לעולמות חדשים כמו משחק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר