לא ויתרו על המסורת. החתונה הכי גאה השנה
לא ויתרו על המסורת. החתונה הכי גאה השנה

איך חגג את חתונתו הבלוגר שמבקר במלונות היוקרה בעולם

חן עמר, "בעל העבודה הטובה בעולם" התחתן עם בחיר ליבו, מי הגיע לחתונה ואיך המתחם היה מעוצב ומה אמרה אימו על הבחירה להתחן עם בן זוגו

פורסם בתאריך: 22.10.18 09:40

חן עמר, אושיית רשת, ובלוגר תיירות מפורסם, וזה שהכתרנו אותו כאן ב"השקמה ראשון לציון" כבחור עם העבודה הטובה בעולם, התחתן עם בן זוגו, וכיאה לאושיית רשת שדוגל בלוקים מוקפדים וזוויות מחמיאות – החתונה שלו ושל משה, בן זוגו הייתה לא פחות מרשימה מעמוד האינסטגרם הפופולרי אותו הוא מתחזק.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עמר, שכחלק מעבודתו מסתובב ברחבי העולם, בודק ומפרסם מלונות יוקרה, התארגן ולן עם בן זוגו במלון הריץ'-קרלטון בהרצליה לשני לילות, וכיאה למעמדו קיבל עמר את הסוויטה הנשיאותית של המלון, שהיא כאמור החדר היקר ביותר שיש למלון להציע . מי שחשקה נפשו בסוויטה היוקרתית, יאלץ להיפרד מסכום של 4400 דולר לשני לילות, שהם 15,840 שקלים.

לאחר ההתארגנות הזוג הגיע בלימוזינה לאולם האירועים "תרין" שבראשון לציון, וחזה בעיצוב עוצר הנשימה של המעצבת חופית סיני, שעצבה את חתונתם של ידוענים רבים, ביניהם יהודה לוי ושלומית מלכה. אחרי שהסתובב ברחבי העולם וראה נופים אין ספור, בחר עמר עם בן זוגו קונספט עיצוב ירוק וטבעי, כאשר האולם כולו עוצב כג'ונגל עוצר נשימה עם פרחים וענפים טבעיים שייבאו במיוחד מאמסטרדם.

צמחים שיובאו במיוחד מאמסטרדם

צמחים שיובאו במיוחד מאמסטרדם

החופה המרגשת הייתה גולת הכותרת, כאשר הזוג עלה מלווה בכלב הצ'יוואווה שלהם, כשהוא לבוש בטוקסידו כיאה למעמד, ולאחריהם עלו האמהות שקראו ברכות מרגשות על אהבה ללא גבולות, הכלה וקבלה, ולא השאירו עין יבשה בקהל. בני הזוג שאימצו חלק מהמנהגים של הטקס הדתי החליפו טבעות ואף שברו כוס.

כיאה לעמר שאצלו היוקרה מתבטאת בכל תחומי החיים, התפריט הקפדני והמפואר כלל מנות שלא היו מביישות שום מסעדת שף כשהגיש שפניה וקוויאר שחור, קרפצ'יו, כבד אווז ומנות מוקפדות ואיך לא- גם פוטוגניות ועוגה מפוארת שהוכנה במיוחד לזוג ע"י אריאלה נבון כשעליה שיר אהבה.

היה גם אוכל שלא מבייש מסעדות פאר

היה גם אוכל שלא מבייש מסעדות פאר

לצד המשפחה והחברים הייתה גם נציגות מכובדת של הקהילה הגאה, ממעצבי שיער, למאפרים ולסטייליסטים מפורסמים, כשכולם רקדו עד אור הבוקר. מי שפתח את הערב בעמדת הדיג'יי הוא טל מור, מליין האריסה המפורסם, לאחר מכן בשעה 1:00 עלו לעמדת הדיג'יי מושיקו ודנה מליין SOD  שניגנו טכנו עד השעות הקטנות של הלילה.

מי שמשכה הרבה תשומת לב היא האחות הדתיה של עמר, אליס ,"אני מקבלת את החתונה, ואת משה המדהים באהבה למשפחה. בסופו של דבר כולם יהודים וכולם הילדים של בורא עולם. זה לא משנה איך אתה נראה חיצונית, האהבה היא מה שחשוב".

"הלוואי על כולם משפחה כמו שלי" עם אליס, האחות הדתייה

"הלוואי על כולם משפחה כמו שלי" עם אליס, האחות הדתייה

מי שעוד ריגשה במהלך האירוע היא יפה חייק אמו של עמר ששלחה מסר להורים לילדים גאים: "אני רוצה להעביר את המסר לכל האימהות ולהגיד שאם אמא לא תתמוך בבן שלה הוא לא יהיה מוצלח לא משנה באיזה תחום. ברגע שילד מבין את המיניות שלו וחושף זאת הורים רבים נוטשים את ילדיהם ומצלקים אותם לכל החיים וזה שובר את ליבי".

לסיום ערב מרגש אמר עמר "אני מאחל לכל אחד שיצא מהארון אמא כמו שלי"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר