הצעיר מראשון לציון שמצא את העבודה הטובה ביותר בעולם

כשתחזרו לעבודה ול"אחרי החגים", חן עמר ימשיך בשגרת חייו: ביקור במלונות יוקרה וטיסות ליעדים אטרקטיביים במיוחד ברחבי העולם עם שמפניות ופינוקים. ערוץ החיים הטובים: הגירסה המקומית

פורסם בתאריך: 1.10.18 07:34

דמיינו שמישהו היה משלם לכם כדי לטוס בכל העולם, ולשהות רק במלונות פאר יוקרתיים, לשתות שמפניה ולקבל פינוקים? מתברר שיש עבודה כזו ובזמן שאתם ממהרים למשרד חן עמר מראשון לציון חי את החלום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עמר, בן ה-30, הוא אושיית רשת שמתחזק כ-109 אלף עוקבים מהארץ ומהעולם בחשבון האינסטגרם שלו, ועם הפופולאריות שצבר ברשת הוא החל לעבוד כיועץ ומתכנן טיולים בעולם וכבלוגר לחופשות יוקרה.

וכך בתי מלון וחברות תעופה מרחבי העולם מזמינים עמר לחופשות, במטרה שיקדם אותם ברשתות החברתיות. עמר מצדו מקפיד לטוס, לנחות בבתי המלון היוקרתיים ולנסות מקרוב את כל הטוב הזה. "אני תמיד דוגל שכל המסעות יהיו על בסיס יוקרתי בלבד. כי זה מה שאני משתף באינסטגרם שלי", הוא אומר בשיחה עם השקמה ראשון לציון, "אני מגיע ונותן לעוקבים שלי לחוות ולראות מקומות אחרים ולא רגילים. אני מגיע למקומות הכי טובים בעולם ולמלונות הכי טובים בעולם". גם בישראל הוא מוזמן, לא פעם גם לצימרים, אלא שהוא מעדיף לוותר על ההזמנה. "בדרך כלל לא הולך לצימרים למרות שאני מוזמן כל הזמן, חוץ ממקום אחד מפתיע שמצאתי: צימר נסיה בוטיק שמאוד התרשמתי ממנו".

את המקומות שהוא מגיע אליהם הוא מתעד בצילומים מרתקים לצד נופים. לא סתם התמונות המרהיבות נראות לכם מקצועיות, עמר חשף את מה שכולם רוצים לדעת: איך הוא מצלם ״אני מצלם עם רחפן ועם איפון איקס, ולפעמים מתלווים אליי חברים שהם גם צלמים. זו עבודה לכל דבר ויש מחשבה עמוקה מאחורי כל פריים, כדי להוציא את המיטב מהמלון, בזווית הכי מחמיאה שלו. ואני אף פעם לא עורך את התמונות ומוסיף או משנה צבעים כדי לתת מבט אמיתי למקום".

אתה חושב שהמלונות שאתה מבקר בהם נגישים לקהל הישראלי ממעמד הביניים?

"הם נגישים. נכון שאני טס ליעדים יקרים כמו האיים מלדיביים, אבל יש יעדים יותר נגישים. זה ברור שכשאני מגיע אני מקבל את הסוויטות הנשיאותיות ואת המקומות הכי יקרים של בית המלון כי המטרה שלהם היא שאני אראה את הצד הכי טוב של בית המלון. אבל כמובן שיש חדרים יותר נגישים. בסך הכל אני לא מפרסם רק את החדר אלה את כל בית המלון".

העבודה של עמר, למרות הפינוקים הרבים, היא מאוד אינטנסיבית. בכל זאת, הוא מקפיד שלא להזניח את הפעילות באינסטגרם – מקור כוחו. "אני טס כל חודש, ועוד חמש פעמים בשנה לסוף שבוע ארוך. כשאני נמצא בארץ, אני מעלה תמונה פעם בשבוע, וכל יום לסטורי. אני מאפשר לעוקבים לשאול שאלות ממוקדות על תיירות, מהשאלה איפה לאכול ועד מקומות בילוי מומלצים בכל יעד בעולם".

אז אולי אתה תוכל לקבוע: איזה יעד לדעתך הוא הכי רומנטי בעולם?

"המלדיביים. הוא לא סתם מוכתר שנה אחר שנה כיעד ירח דבש. גם איטליה היא מדינה קסומה, בעיקר החופים ואזור דרום מערב, האוכל והשילוב עם הנוף הם מאוד מיוחדים".

ואיזה יעד מבחינתך הוא הכי מפתיע?

"מרוקו. לכן חזרתי לשם בפעם השנייה. אחרי ששמעתי מאנשים שהיו שם שהמקום זקן ומשעמם והטיול כלל בעיקר סיור בקברי צדיקים, עשיתי מסלול אחר לגמרי. גיליתי שיש במרוקו יוקרה, בתי מלון ברמה הכי גבוהה והחלטתי לאחר הטיול שבשנת 2019 אני אתחיל ללוות לשם קבוצות קטנות".

חוץ מהמלון במרוקו, לעמר יש שני מלונות נוספים שאהובים עליו במיוחד: האחד בקוסטה ריקה והנוסף הוא בשוויץ, במקום שמשמש כאתר סקי לאלפיון העליון. וכן, יש גם מקום שאהוב עליו במיוחד בישראל: ריץ קרלטון בהרצליה, שם הוא מתכוון להינשא לבן זוגו משה באמצע אוקטובר הקרוב. ואיך בן הזוג מסתדר עם הטיסות התכופות? עמר מסביר: "עם בן הזוג שלי אני טס לחופשות שלוש פעמים בשנה: בכל פעם שאחד מאיתנו חוגג יום הולדת ובעוד פעם נוספת".

הנה עוד קצת תמונות מרחבי העולם, עוד תמונות באינסטגרם

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר