מועדון ה-desert ראשון לציון
מועדון ה-desert ראשון לציון

ה-Desert סוגר עונה: "אנשים לא מפרגנים, אין כזה מועדון בישראל"

המועדון שעורר הדים בכל המדינה סוגר את שעריו לחורף והבעלים אומר, "גם אם קרו מקרי אלימות, הם התרחשו מחוץ למועדון"

פורסם בתאריך: 18.10.18 16:05

מועדון הדזרט שהוקם במתחם האלף, משך אליו בליינים רבים מהאזור. המועדון שמלכתחילה נועד לפעול רק בעונה החמה יסגור עוד מעט את שעריו ויפתח שוב עם בוא האביב. איציק רוסו מבעלי המועדון סיכם לנו את העונה שחלפה ולא היסס להתייחס גם למקרי האלימות שפקדו את המועדון. 

"התחלנו את העונה מאוחר, בחודש אוגוסט" הוא אומר, "הקמנו מאפס מתחם בילויים ייחודי בארץ, אחד היפים בעולם. יש למשל שביל גישה, הר שהרמנו מאחורי המתקנים שאנשים יחשבו שהגיע למדבר למרות שהם בלב ראשון לציון".

הקמת מועדון desert במתחם האלף בראשון לציון

הקמת מועדון desert במתחם האלף בראשון לציון

ולאיזה קהל יעד היה מיועד המועדון?

" ייעדנו אותו לבני 18 ומעלה בלי הגבלה, יש ימים מסוימים שיש למשל ערבים לחיילים. ערבים כמו למשל חמישי לקהל הבוגר בני 23-24, ימי שישי לבני 21, שבת 19 צפונה ועוד. לא פעם ראיתי הורים בני 40 רוקדים ושמחים עם ילדיהם בני העשרים".

כל סופ"ש המועדון משך אלפי בליינים, אבל בכל זאת הוא נסגר בקרוב

"זה מקום פתוח", מדגיש רוסו, "מקום שנמצא בתחום מתחם האלף, אין תשתיות, אין דברים מסודרים, אני מצפה לעבור את החורף בשלום ושהמקום לא יפגע. נפתח במאי שנה הבאה, כשיבוא הקיץ".

ומה מייחד את הקהל בראשון לציון?

"תושבי ראשון מקבלים 50% הנחה בכניסה, ושמחנו לגלות שהגיעו אלינו אנשים מכל הארץ: מבאר שבע, מחיפה, מודיעין. הגיע הזמן שכולם ידעו  שראש"לצניקים מובילים בתחום הבילויים בארץ. לתושבים כאן בעיר המקום הזה הוא כמו חלום, עצם זה שיש במרחק חמש דקות מהבית מקום מועדון שהוא בקנה מידה בינלאומי. אנשים צריכים להבין שעיר שהיא רביעית בגודלה בארץ, חייבת חיי לילה זה מוסיף עבודה לאלו שעובדים בלילה – מסעדות, בתי קפה, תחנות דלק, מוניות, כולם מרוויחים, ההורים מרוצים שהילד נמצא ליד הבית. Desert נתן חווית בילוי מקומית. העם היהודי שלנו לא מפרגן ולא מעריך. כל סוף שבוע באו  למעלה מ- 10,000 אנשים. העם מצביע ברגליים".

איך זה לנהל עסק כזה מול הרשות, זה משתלם?

"יש פלוסים ומינוסים. רוב העסקים שלי הם בתל אביב. אין ספק שעסק ייחודי כזה, כל עירייה הייתה רוצה. אין ספק שהעירייה תמכה במעט שיכלה לתמוך, שיתפה פעולה והראתה נכונות. העסק רווחי, בשביל להקים אותו הושקעו 10 מיליון וההסכם רק לחמש שנים. בחורף כאמור אנחנו לא עובדים ולכן אני לא בטוח שנחזיר את הרווחים. יכלתי לעשות עסק זול יותר למשל ב- 4 מיליון אבל לא היו מדברים על זה, זו אולי הסיבה המרכזית שאני מעדיף חוזה לעשר שנים".

מה לגבי אירוע האלימות והדקירות שדיווחו שקרו ליד המועדון, אנשים מאשימים את המקום, אומרים שהוא מוקד משיכה לעבריינים.

"קרה מקרה שנפגשו אנשים בתחנת דלק שרחוקה כ-900 מטר מהמועדון והיו ביניהם משקעים מהעבר, אין לי שליטה, כמו שאנשים נמצאים במועדון באלנבי אבל רבים ברוטשילד. אצלי מאובטח, לא אגיד לך שאין ריבים ואין ויכוחים אבל הכל עבר בשלום והכמות היא אפסית, אני משקיע המון כסף באבטחת המקום".

עוד באותו עניין:
שכנים של מועדון ה-Desert: "הלילות שלנו הפכו לסיוט"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקום יפה ומושקע רק חבל שיש קהל של ערסים עם פרצופים של מלווה בריבית

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר