תומר דודאי עושה עוד קסם
התרגש סוף סוף להראות את מה שהוא יודע. דודאי ברגע הזכיה (צילום מסך: רשת 13)

תומר דודאי: "תמיד אמרו לי לא, קיבלתי את ההזדמנות שלי"

הקוסם ואמן האשליות תומר דודאי שזכה אמש ב"גוט טאלנט ישראל" התראיין וסיפר על תחילת הקריירה בגיל שש ועל הסיבה הגדולה שבגללה זכה בתחרות

פורסם בתאריך: 25.3.18 14:27

הקוסם ואמן האשליות תומר דודאי מראשון לציון הוא הזוכה בתחרות הגמר "גוט טאלנט ישראל" ששודרה ברשת 13. בגמר, שהתקיים אמש, גבר דודאי, תושב שכונת קריית גנים בעיר על שני הפיינליסטים האחרים וזכה בעונה הראשונה של תכנית הריאליטי בישראל.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

איך הגעת לתחום הזה ומאיפה קיבלת את האהבה לקוסמות ומופעים מהסוג הזה?

"כבר מגיל שש אהבתי קסמים" מספר לנו היום דודאי, "הגעתי למסיבת יום הולדת וראיתי קוסם שממש שינה את חיי, הוא עשה דברים שלא הבנתי איך הם קורים ובאותו הרגע אמרתי לעצמי שזה מה שאני רוצה לעשות. בגיל 12 טסתי לארצות הברית כדי לעבור קורס לקוסמים, הורים שלי תמכו בי ועודדו אותי לאורך כל הדרך ומאז אפשר לומר שלא פספסתי כמעט אף כנס קוסמים מקצועי, בכנסים האלה אני מקבל את ההשראה, אבל את רוב הדברים שלי אני מפתח לבד".

מה התחום קוסמות העיקרי שלך ואיך הייתה ההרגשה להופיע ולזכות ב"גוט טאלנט"?

"התחום של הקסמים שלי מתפרש לתחומים כמו מנטליזם, קלוז אפ, מופעי ילדים ומופעי אילוזיות בסגנון דייוויד קופרפילד, כמו חיתוכים, ריחופים, העלמות ועוד. במהלך הקריירה שלי זכיתי ארבע שנים באליפות הארץ באגודת הקוסמים ולאחר מכן הפכתי להיות המנהל האמנותי של האגודה ועכשיו אחרי עשרים שנות קריירה סופסוף קיבלתי את הזדמנות להראות את הדברים הגדולים שאני חולם עליהם, אחרי שנים שניסיתי להיכנס לכל מיני הצגות וכל המפיקים תמיד אמרו לי לא, הגיעה התכנית הזו ואחרי שלא ויתרתי זו התרגשות גדולה לזכות. מדובר באושר גדול, הסוכנת שלי דקלה לוי מלווה אותי בארבע השנים האחרונות ואני כבר כמה שנים מופיע ועושה את כל הדברים שלי ברחבי הארץ ומופיע בפינות בתכניות טלוויזיה, אבל התכנית הזאת הייתה תכנית פריים טיים שנתנה לי הזדמנות להראות את הכישרון שלי לעיני כולם. לא חלמתי שאני אזכה בתכנית, אבל הופתעתי לטובה, נתתי קטע מטורף וזה הוכיח את עצמו".

 

"הגיוון בקסמים שלי הביא לי את הנצחון". תומר דודאי עושה עוד קסם (צילום: רשת 13)

האודישן הראשון שלך שבר את הרשת, מה לדעתך הביא לך את הניצחון בגמר?

"האודישן הראשון שלי עלה לאתר "גו טאלנט" העולמי ופחות משבוע לאחר מכן הגיע ל-44 מיליון צפיות ושבר כל שיא אפשרי. הקטעים שהכנסתי בתכנית זה היה פיתוח שלי וביחד עם שני חברים שלי שימי אטיאס, שלומי בן דוד ואיתן קלרר, הצלחנו להביא קטעים ברמה בינלאומית ומי שעשתה את כל כירוגרפיה והבימוי היא דפי שפילמן שמלווה אותי כבר עשר שנים. אני חושב שהמקוריות של המופע בגמר הביא לי את הניצחו".

איך הקהל בראשוןלציון  מגיב אלייך ומה תוכל לומר לקוסמים בתחילת דרכם?

"התושבים בעיר כל כך חמים וכל כך מפרגנים לי בכל דבר שאני עושה. עוצרים אותי ברחוב, מבקשים להצטלם אותי וזה ממש מחמם את הלב. לכל הקוסמים הצעירים שמתעסקים בתחום אני מציע שתמיד ימשיכו לדחוף ולכוון גבוה, לכל אחד בסוף מגיעה ההזדמנות שאפשר לנצל אותה כדי להתקדם".

"המשפחה תמכה לאורך כל הדרך" תומר דודאי, רגע אחרי הזכיה (צילום מסך: רשת 13)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר