תושב ראשון לציון דקר למוות את גרושתו, זירת האירוע, תיעוד מבצעי מדא
תושב ראשון לציון דקר למוות את גרושתו, זירת האירוע, תיעוד מבצעי מדא

רצח האישה רילי פרי ז"ל בראשון לציון: כתב אישום יוגש נגד הגרוש שלה

רילי פרי ז"ל נרצחה בדקירות בדירתה בראשון לציון בחודש שעבר. בקרוב יוגש נגדה הגרוש שלה כתב אישום בתום חקירה בה נאספו ראיות

פורסם בתאריך: 7.6.23 10:11

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב השפלה פענחו בתום חקירה מואצת, את רצח האישה רילי פרי ז"ל בראשון לציון, והגישה הצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום נגד הגרוש שלה בחשד לרצח בדקירות.

חוקרי היחידה המיוחדת של משטרת ישראל ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שפלה, פתחו בחקירה בתאריך 12.5.23 עם קבלת דיווח על אירוע רצח בראשון לציון, בו הותקפה ונדקרה באמצעות חפץ חד רילי פרי ז"ל ביום הולדתה, בביתה, על ידי הגרוש שהגיע לביתה.

 

 

כאמור, השוטרים עצרו במקום את החשוד ובסיום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. בתוך כך, חוקרי היחידה ניהלו חקירה מואצת ואספו ראיות, כאשר אתמול הוגשה הצהרת תובע לבית משפט השלום בראשון לציון בהתאם לממצאיה, ובימים הקרובים יוגש נגדו על ידי פרקליטות מחוז מרכז וכמו כן תוגש בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

ממד"א נמסר אז כי "בשעה 06:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אישה מחוסרת הכרה על רקע אירוע אלימות בבניין ברחוב רמז בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותה של אישה כבת 55.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר