תושב ראשון לציון דקר למוות את גרושתו, זירת האירוע, תיעוד מבצעי מדא
תושב ראשון לציון דקר למוות את גרושתו, זירת האירוע, תיעוד מבצעי מדא

גבר דקר למוות את גרושתו בדירה בראשון לציון | צפו בתיעוד מהזירה

מהמשטרה נמסר כי בשנת 2021 נפתח תיק בין השניים המתייחס לחשד לאירוע משנת 2019, אולם בהיעדר שתוף פעולה, נגנז על ידי התביעה

פורסם בתאריך: 12.5.23 09:42

תושב ראשון לציון נעצר הבוקר בחשד שדקר למוות את גרושתו. שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו לפני זמן קצר בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע אלימות, במהלכו דקר גבר על פי החשד את גרושתו בביתם בעיר.

השוטרים שהגיעו למקום איתרו אישה בשנות החמישים לחייה, אשר מצבה הוגדר אנוש ובתום ניסיונות החייאה נקבע מותה. כאמור, השוטרים עצרו את הגרוש, תושב ראשון לציון בשנות החמישים לחייו ובסיום חקירתו יובא לבית המשפט לדיון בבקשה להאריך מעצרו בהתאם לצורכי החקירה.

זירת הרצח ותדרוך של מפקד התחנה, נצ"מ אלעד קליין:

בתום הערכת מצב בזירה בראשות סממ"ז מרכז, תנ"צ יאיר חצרוני, הוטלה החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שפלה. מבדיקה עולה, כי בשנת 2021 נפתח תיק בין השניים המתייחס לחשד לאירוע משנת 2019, אולם בהיעדר שתוף פעולה, נגנז על ידי התביעה, בתום בחינה משפטית.

 

 

ממד"א נמסר לגבי האירוע הטראגי: בשעה 06:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אישה מחוסרת הכרה על רקע אירוע אלימות בבניין ברחוב רמז בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותה של אישה כבת 55.

חובש רפואת חרום במד"א, אורי שטיינמץ, ופאראמדיק מד"א, מתן דושי, סיפרו: "ראינו בחדר המדרגות אישה כבת 55 מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, היא סבלה מחבלות, מייד הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר