זירת הדקירה בראשון לציון, צילום משטרת ישראל
זירת הרצח של נתנאל אהרון ז"ל בראשון לציון, צילום משטרת ישראל

"פעלו באופן מתוכנן ונחוש". כתבי אישום נגד בני 14 -15 בפרשת רצח נתנאל אהרון ז"ל

מחריד: על פי כתב האישום הנאשמים רדפו אחרי הקורבן וביצעו את המיוחס להם תוך שהם מתעלמים מתחנוניו וזעקותיו לעזרה. לאחר ביצוע הרצח, נמלטו למקום מרוחק והציתו את בגדיהם

פורסם בתאריך: 3.3.23 08:49

ימ"ר מחוז מרכז פענחה את תיק הרצח של נתנאל אהרון ז"ל בראשון לציון, ואתמול (חמישי) בהתאם לממצאי החקירה – הוגש כתב אישום נגד שלושה נערים בחשד למעורבותם ברצח וכן בגין מעורבות בשורת עבירות אלימות במספר אירועים נוספים, לרבות תקיפה, איומים, סחיטה וקשירת קשר לפשע.

את כתב האישום הגישה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) לבית המשפט המחוזי מרכז בשבתו כבית משפט לנוער. מכתב האישום שהגיש עורך הדין בן אסולין, עולה כי אחד הקטינים ביצע את החלטתו ותכניתו לגרום למותו של המנוח ודקר אותו מספר דקירות לרבות דקירה קטלנית בחזה וגרם למותו. הנאשמים הנוספים ועוד קטין נוסף פעלו יחד איתו, ולכל הפחות היו אדישים לאפשרות גרימת המוות. לכן, כתב האישום מייחס לאחד הקטינים עבירה של רצח בנסיבות מחמירות לצד עבירות נוספות. לשני הקטינים הנוספים מיוחסות עבירות של המתה בנסיבות אחריות מופחתת ועבירות נוספות. כעולה מכתב האישום, הנאשמים  טרם הרצח, במהלכו ואף אחריו. זאת, על רקע סכסוך בין המנוח לאחד הנאשמים.

על פי כתב האישום, בתחילת ינואר השנה, הגיעו הנאשמים למקום בו שהה המנוח, כשהם מצוידים בסכינים וגז פלפל וזאת במטרה לפגוש אותו ולהוציא את התכנית לפועל. המנוח שזיהה את הנאשמים נמלט מהמקום בריצה והנאשמים תקפו קטינים אחרים שהיו במקום, וגרמו להם לחבלות. הנאשמים לא הסתפקו בכך ובהזדמנות נוספת תכננו כיצד לפגוע במנוח פעם נוספת. לצורך כך, הצטיידו הנאשמים בסכינים, מסכות, כפפות חד פעמיות ובנזין. באותה הזדמנות, ניסיונו של המנוח לחמוק מהם לא צלח, והם רדפו אחריו עד שביצעו את המיוחס להם, תוך שהם מתעלמים מתחנוניו וזעקותיו לעזרה. לאחר ביצוע הרצח, נמלטו הנאשמים למקום מרוחק והציתו את בגדיהם. גם לאחר ביצוע הרצח, הנאשמים לא חדלו מפעילותם האלימה, וחברו יחד כשסחטו בכוח קטין אחר שחשדו בו שהוא משוחח עם אחרים על מעורבותם באירוע.

 

 

במשטרה ציינו כי חוקרי ימ"ר מרכז פתחו בחקירה בתאריך 5.1.23, עם קבלת דיווח בדבר דקירת נער כבן 15 באורח אנוש סמוך לביתו בראשון לציון. למחרת למרבה הצער נקבע מותו במרכז הרפואי. חוקרי הימ"ר בשת"פ שוטרי תחנת ראשון לציון וחוקרי הזיהוי הפלילי של מרחב השפלה בודדו את הזירה ואספו ממצאים רבים, לרבות דגימות פורנזיות, עדויות, חומרי תיעוד וראיות נוספות שהובילו לחשד כי מדובר בחבורת נערים מקומית אלימה במיוחד. בהערכת מצב שקיים מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון סמוך למועד אירוע הדקירה, הטיל את החקירה על היחידה המרכזית המחוזית, תוך שילוב וסיוע כלל יחידות המחוז ומערכים נוספים, במטרה להגיע לחקר האמת וכליאת החשודים אחר סורג ובריח למיצוי מלוא חומרת הדין.

מעצרם של שלושת החשודים – תושבי ראשון לציון קטינים בגילאי 15-16, הוארך בבית המשפט בהתאם לצורכי החקירה ואתמול הוגש נגדם כתב אישום בגין מעורבותם ברצח ובגין עבירות אלימות נוספות במקרים קודמים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר