תיעוד קשה: רוכב קטנוע מנסה לעקוף, מתנגש ברכב ועף באוויר

רוכב על קטנוע משטרתי נפצע באורח בינוני עד קשה לאחר שהתנגש בעוצמה רבה ברכב. כך תועדה התאונה:

פורסם בתאריך: 25.5.20 15:01

תאונת דרכים קשה אירעה הבוקר (שני), בסביבות השעה 07:00, כאשר שוטר, רוכב קטנוע משטרתי התנגש ברכב שחנה מספר דקות בשולי כביש 4 לצפון בראשון לציון.

התאונה אירעה בעת עומסי תנועה של שעות הבוקר בכל המסלולים. השוטר שהיה רכוב על קטנוע משטרתי, רכב בשולי הדרך בדבוקה של מספר קטנועים ואופנועים לא הבחין ברכב שחנה בשולי הכביש ונכנס בעוצמה ברכב שחנה בשולי הכביש.

שלומי מיקו מנהל פורום בימת התושבים שהיה בדרכו לעבודה, עם מצלמת דרך, תיעד את האירוע והגיש עזרה לרוכב הקטנוע. "נסעתי מכיוון גשר ראשון לכביש 4", מספר מיקו, "היה פקק תנועה, ולפתע עקף אותי אופנוע מצד ימין, ואחריו אופנוע נוסף שעקף בשולי הדרך בנתיב הימני. הוא לא הבחין ברכב שעומד בשולי הדרך ובמהירות רבה התנגש ברכב, עף באוויר והתהפך. מיד הגשתי לו עזרה, והתקשרתי למשטרה ולמד"א".

"חלפו דקות עד שהגיע אמבולנס של מד"א", ממשיך מיקו, "התחננתי שישלחו מהר עזרה, והמשכתי להגיש עזרה לפצוע. במזל רב, אחד מהנהגים שהיה בפקק, הוא רופא שירד מהרכב וטיפל בפצוע".

רוכב האופנוע, בן 43, שנפגע פונה במצב בינוני עד קשה לבית חולים תל השומר, ונהגת הרכב, בת 22, פונתה במצב קל לבית החולים שמיר-אסף הרופא.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אלעד

    רפואה שלמה לכולם! ושיצאו מזה במהרה.
    רוב המכוניות שאני רואה שתקועות שצד הדרך ובשוליים הן צרפתיות. רכבים חרא

  2. אזרח

    בריאות והחלמה מהירה לשוטר . אני מצתער על כל ניפגע בכבישים ןלצערי כל יןם יום יש ניפגעים בדרכים .. אבל שיש לשוטר מצלמה על הקסדה . שמצלמת אוחזי טלפונים . והשוטרים מפתיעים . מנסיעה מהירה בשוליים על מנת לתעד טלפונים .. פה מגיעה ההפתעה ש רכב חונה בשוליים מכל סיבה . ןהשוטר עם הרכיבה קדימה והמבט לנהגים בתוך הרכבים .ככה קוראת תאונה קשה בהפתעה ..

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רפואה שלמה לפצוע.

    בנסיעה על דו-גלגלי אין מרווח לטעויות, והנסיון לעקוף רוכב קטנוע מצד ימין ששני הכלים נמצאים בשול הוא נסיון מסוכן מאוד, בלי קשר לעובדה שהיה שם רכב חונה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר