מזי הדדי

משפחתה של מזי הדדי שנפלה אל מותה: "היא לא התאבדה"

לפני כחודש וחצי נפלה הדדי, מנהלת חשבונות בחברה של לב לבייב, אל מותה. היום קבעה הפרקליטות כי אין חשד לפלילים ולא נזרקה למותה. בני המשפחה: "את הגופה לא הוציאו בסופו של דבר, ולא בדקו אם אכן היה מדובר בהתאבדות"

פורסם בתאריך: 28.1.19 14:30

בני משפחתה של מזי הדדי זועמים על החלטת הפרקליטות, לפיה אין חדש לעבירה פלילית באירוע שבו נפלה אל מותה.

בהודעה שהוציאה היום (שני) הפרקליטות, נמסר כי "לאחר בחינה מעמיקה של נסיבות האירוע והראיות שנאספו בתיק חקירת מותה של מזל הדדי ז"ל, נמצא כי אין חשד לעבירה פלילית ומשכך תיק החקירה נסגר בהעדר ראיות למעשה פלילי. מטעמי צנעת הפרט לא נפרט את כלל ממצאי החקירה". ההודעה נמסרה למשפחה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הדדי, תושבת ראשון לציון שעבדה כמנהלת חשבונות בחברה של לב לבייב, נפלה אל מותה ממשרדי החברה לפני כחודש וחצי. זאת, ימים ספורים לאחר שנחקרה בחשד למעורבות בפרשה בה נחקרו בכירים בחברה של לבייב. לאחר מותה טענו בני משפחתה כי קיים חדש לפלילים וכי הדדי לא שמה קץ לחייה. קובי הדדי, הבעל, אף פרסם לפני כחודש וחצי פוסט ארוך, שבו ציין את יום נישואיו של למזי, אם שלושת ילדיו, וטען: "אני נלחם בתחנות רוח שאין לי סיכוי מולם. אבל אני חייב לזעוק שאין סיכוי שמזי שלי יכולה להשאיר אותי ואת הילדים לבד בעולם, אין סיכוי".

בעקבות הודעת הפרקליטות, אמר מאיר הדדי, אחיו של קובי ל"השקמה ראשון לציון": "אין מצב שמזי התאבדה. המשטרה שמה חותמת מהרגע הראשון שמזי התאבדה ולכן קשה לה עכשיו לחזור חזרה, פיספסו פה משהו בגדול. את הגופה לא הוציאו בסופו של דבר, ולא בדקו אם אכן היה מדובר בהתאבדות או במשהו אחר. אנחנו לא מיישרים קו עם המשטרה, אנחנו ממשיכים".

בנוסף, בעקבות הודעת הפרקליטות קיימה המשפחה מסיבת עיתונאים עם עורך דינם ששי גז, שציין כי בכוונת המשפחה להגיש ערר על החלטה או בקשה לעיון מחדש בחומרי החקירה.עו"ד גז אמר כי "למה שמתאבדת תיכנס, תעבור בדיקה של שומר, ותעלה לקומה עשירית במקום שהכי קשה להתאבד בו? החלון שממנו נטען שקפצה הוא קטן מאוד וממש קשה לקפוץ ממנו בלי שמישהו ידחוף אותך".

קובי הדדי, הוסיף: "קמתי בבוקר בתחושה שאבוא לילדים שלי בצהריים ואגיד להם מה קרה לאמא שלהם. אני עוד מעט חוזר הביתה ואין לי מה להגיד לילדים. אם אני לא יודע מה קרה לאמא שלהם מה אגיד להם?".

 

 

עוד באותו הנושא:

קובי הדדי כותב לאשתו המנוחה מזי: "הריקנות בלב הורגת אותי"

"לא התכוונה להתאבד": נחשפו שיחותיה האחרונות של מזי הדדי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר