צילום אילוסטרציה: shutterstock

עבודות שירות לעובד עירייה שצילם קטינות ברחוב

עובד העירייה שבינתיים הושעה מתפקידו, בא במגע יום יומי עם מוסדות חינוך בעיר בעת ביצוע העבירות, בביתו נמצאו אלפי סרטונים ותמונות בעלי תוכן פדופילי

פורסם בתאריך: 28.1.19 12:27

עבודות שירות, מאסר על תנאי וקנס כספי הוטלו על עובד עיריית ראשון לציון, לאחר שנמצאו ברשותו אלפי סרטונים ותמונות בעלי אופי פדופילי. כך גזר אתמול (ראשון) בית משפט השלום בראשון לציון.

לפני כשנה וחצי, עובד עיריית ראשון לציון, נשוי ואב לילדים, נתפס לאחר שצילם קטינות ברחוב. בחיפוש בנערך בביתו נמצאו במחשב הנייח 951 סרטונים ו-3,237 תמונות. כמו כן, על גבי דיסק קשיח נשלף החזיק הנאשם 1,030 סרטונים ו-27,389 תמונות שאוכסנו בשתי תיקיות. כמו כן, נמצא כי הוא העביר לאנשים אחרים, שזהותם אינה ידועה, סרטונים ותמונות של קטינים וקטינות בעלי תוכן מיני. זאת, כאשר במסגרת עבודתו בא במגע יומיומי עם מוסדות חינוך בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מזה שנה וחצי מתנהל משפטו של הנאשם, במהלכו הוא טען כי הקושי הרב בחייו, בעבר ובהווה, הוא שהוביל אותו למעשים. הנאשם תיאר את התנאים המורכבים שבהם גדל, סיפר על הקשר עם אשתו ואמר כי על הרגליו המיניים הם שהובילו אותו לצרוך תכנים פורנוגרפיים במימדים גדולים. לטענתו, זמן קצר לפי שנתפס חלה התדרדרות במצבו, והוא החל לצאת מהמרחב הווירטואלי ולצלם קטינות בעצמו במהלך יום עבודתו.

לאחר מעצרו, במסגרת צו פיקוח מעצרי, שולב הנאשם החל מפברואר בשנה שעברה, בתוכנית "מעגלים" – מרכז טיפול ייעודי לעברייני מין, ולדברי הנאשם הטיפול עזר לו מאוד, הן במסגרת הטיפול הקבוצתי והן במסגרת הטיפול הפרטני.

כמו כן, הנאשם הביע חרטה על מעשיו, סיפר שחש בושה ושהוא לוקח אחריות על מעשיו. לדבריו ההליך השיקומי בו החל מסייע לו  להתמודד עם מצבים בחיי היום יום, עימם  לא ידע להתמודד בעבר. בנוסף, הוא ביקש לשקם את חייו וציין כי משפחתו סבלה גם מהפרסומים השונים וכי מאז מקרה הושעה מעבודתו.

בהכרעת דין ציין השופט עמית מיכלס, כי "מעשיו של הנאשם נעשו לאורך זמן, והנאשם היה מודע למספר הרב של הילדים המצולמים בסרטונים. הכמות של התכנים הפדופילים שאותם החזיק הנאשם והפיץ, היתה גדולה ביותר".

עוד ציין השופט בהכרעת הדין כי נתן את דעתו לעובדה כי הנאשם עבד במשך כל השנים לשביעות רצון מעסיקיו, וכי הוא נמצא בהליך טיפולי ועבר הליך שיקומי. יחד עם זאת, צוין כי השיקום טרם הסתיים. בנוסף צוין, כי מאז המקרה המשפחה נתונה במצוקה כלכלית קשה, וכי חלק מעול הפרנסה מוטל על כתפיה של בתו.

בתוך כך, קבע השופט מיכלס להטיל על הנאשם שישה חודשי עבודות שירות, 10 חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי בסכום של 3,000 שקל או 30 ימי מאסר. כמו כן, תוטל על הנאשם תקופת מבחן שתימשך שנתיים וחצי, במהלכה ימשיך בתוכנית הטיפול והשיקום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר