הציוד שנגנב. צילום: דוברות המשטרה

חשד: בעלי עסק שילמו עבור חומרים אישיים שנגנבו מהם

בעלי העסק המבולבלים נפגשו במקרה עם לוחם מג"ב וסיפרו לו על הסחיטה שהסתיימה במארב ומעצרם של שלושה תושבי שכם

פורסם בתאריך: 24.1.19 12:59

שלושה פלסטינים חשודים בגניבת רכוש מעסק בראשון לציון וסחיטת בעל הרכוש בתמורה להשבת הגניבה. השלושה נעצרו בפעילות של שוטרי משמר הגבול ומשטרת ישראל, בעת המפגש נעצרו החשודים בעת המפגש עם בעלי הרכוש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אתמול (רביעי) הבחין לוחם מג"ב שפעל במעבר חיזמא שבגזרת עוטף ירושלים, ברכב ישראלי שעשה דרכו לכיוון ירושלים ובו שני אזרחים. הוא החל לתשאל אותם, והם סיפרו כי פלסטינים שעבדו אצלם בעסק בתחום הבנייה, באזור ראשון לציון, גנבו מהם ציוד אישי, מחשבים וכונני זיכרון עם חומרים הנוגעים לעסק וחומרים אישיים.

השניים הוסיפו כי לאחר הגניבה החל מסע של סחיטות, כאשר הפלסטינים נהגו להתקשר אליהם ולבקש אלפי שקלים תמורת כל פרט שנגנב מהם. הם סיפרו כי שילמו 10,000 שקל בתמורה למחשב נייד שנגנב מהם וככל הנראה החשודים דרשו סכום כסף נוסף על החזרת שאר הרכוש.

 

הלוחם ביקש מהישראלים ליצור קשר עם החשודים ולבקש להיגש עמם, בתאונה של תשלום עבור יתר הציוד שנגנב. שלושת החשודים נענו בחיוב לבקשה וקבעו מפגש בסמוך למעבר חיזמא.

בשעת המפגש המתינו לחשודים כוחות מג"ב שנערכו במקום. הם המתינו לרכב של החשודים וכשזיהו אותו כמאה מטרים מהמעבר, פשטו על הרכב ועצרו את החשודים. בחיפוש ברכב נמצאו כל הפריטים שנגנבו מהישראלים וכן נמצאו אישורי שהייה מזויפים. השלושה, תושבי שכם, בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, הועברו לחקירה במשטרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר