אלכוהול. אילוסטרציה
להגביר את הפיקוח על הנוער. אילוסטרציה: שאטרסטוק

בפעם השנייה בחודש האחרון: אלכוהול מזויף נמצא בראשון לציון

בעקבות תלונות על הקאות וסחרחורות מצד לקוחות, נערכה פשיטה של יחידת השיטור העירוני וצוות החברה לביטחון. בעל העסק יוזמן לשימוע והועברה תלונה למשטרה

פורסם בתאריך: 22.1.19 09:57

בפעילות של יחידת השיטור העירוני בראשון לציון, נמצא בפעם השנייה החודש אלכוהול מזויף שהוסר מהמדפים. פעילות השיטור העירוני והחברה לביטחון נעשתה בעקבות מידע שהתקבל ממשרד הבריאות על אלכוהול מזויף שנמכר בבית עסק בעיר. אנשי הצוות שהגיעו למקום, החרימו מותג של וודקה והעבירו אותה למשרד הבריאות. לאחר בדיקה התברר כי מדובר באלכוהול מזויף. בעיריית ראשון לציון מציינים כי לבעל העסק שבו נמצא האלכוהול המזויף, צפוי להיערך שימוע ובמקביל הועברו הפרטים לטיפול המשטרה ומשרד הבריאות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


זו הפעם השנייה בחודש האחרון שנערכת פשיטה על בית עסק בחשד למכירת אלכוהול מזוייף, בעקבות עדויות שמגיעות למשרד הבריאות על הקאות וסחרחורות מצד לקוחות. בעירייה מודאגים ומציינים כי התופעה מהווה סכנה עד כדי גרימת עיוורון ואף מוות.

מנהל יחידת השיטור העירוני והחברה לביטחון, ערן חיים: "התופעה מהווה סכנה ממשית לבריאות הציבור וזמן הפעולה הוא קריטי. ולכן נדרשות פעולות מיידיות ומדויקות להסרת אלכוהול מזויף מהמדפים".

חיים הוסיף כי ביחידת השיטור העירוני פושטת על קיוסקים ופיצוציות באקראי ומעבירה דגימות אלכוהול לבדיקה, במטרה להילחם בתופעה המסוכנת. עד כה בביקורות שנעשו לא אותרו ממצאים חריגים.

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, אמר בעקבות הפעילות: "אני קורא לציבור לגלות ערנות. אם חשתם ברע לאחר שתיית אלכוהול, דווחו למשרד הבריאות ומנעו את המקרה הבא".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר