תושב ראשל"צ הקשור לקבוצה בליגת העל חשוד בפדופיליה ברשת

בעקבות פעילות של שוטרת סמויה: 13 גברים נעצרו בחשד לביצוע עבירות של הטרדה מינית, מעשה מגונה בקטינה עד 14 וחלקם גם אינוס

פורסם בתאריך: 7.1.19 16:14

במבצע משטרתי רחב נעצרו 13 גברים החשודים בעבירות של פדופליה ברשת. בין העצורים תושב ראשון לציון, כבן 50, שקשור לקבוצת כדורגל בליגת העל. החשודים נחשפו באמצעות שוטרת, שפעלה כסוכנת סמויה והציגה עצמה כקטינה.

במועדון הכדורגל שבו מועסק החשוד אישרו כי הוא ונלקח לפנות בוקר לחקירה משטרתית ושחורר בערבות עצמית של 1,000 שקלים ולאחר מכן יצא לחופשה מעבודתו.

במהלך החודשים האחרונים פעלה השוטרת הסמויה ברחבי הרשת, בדמותה של קטינה. גברים מכל רחבי הארץ יצרו איתה קשר, צ'וטטו עמה וביצעו עבירות של הטרדה מינית, מעשה מגונה בקטינה עד 14 וחלקם גם ניסיון אינוס למרות שהדגישה בפניהם שוב ושוב כי היא קטינה.

הבוקר פשטו עשרות שוטרים, בלשים ולוחמים על בתיהם של חשודים מרחבי הארץ ועצרו 13 חשודים, מאזורים שונים ברחבי הארץ, בהם גם בראשון לציון. בבתיהם של החשודים נתפסו מכשירי מדיה שונים, שעל פי החשד שימשו לביצוע העבירות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעקבות המבצע ציינו במשטרה: "נמשיך לפעול ללא הרף ובנחישות, תוך שימוש בכל האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו על מנת לאתר ולהעמיד לדין את עברייני המין המסכנים את ילדינו. האנונימיות ברשת לא תהווה מסתור או הגנה עבור עבריינים אלה. אנו יודעים ופועלים לזהות את אלו המשחרים לטרף ואורבים לילדים הצעירים ומבקשים לפגוע בגופם ובנפשם, נעצור ונעמידם לדין".

כמו כן, בעקבות המעצרים רעננה המשטרה את ההמלצות לגלישה בטוחה ברשת, בהן השגחה על הפעילות של הילדים באינטרנט בעזרת אפליקציות ייעודיות לטלפונים חכמים ולטאבלטים וחפשו בעזרת parental control או פיקוח הורי, כלים שונים למניעת חשיפה של ילדים לחומרים מיניים ולבקרה עליהם.

כך נלכדו החשודים בעבירות מין ברשת:

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר