עצור חשוד משטרה

צפו: גנב בושם מחנות, נמלט ודרס מתנדב במשטרה

גנב בושם מחנות פארם ברחוב המכבים בראשון לציון, נמלט מהמשטרה, התנגש בניידת ודרס מתנדב במדים

פורסם בתאריך: 6.5.18 10:38

בתום חקירת המשטרה הוגש בשבוע שעבר כתב אישום, באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, כנגד תושב נתניה בן 47, לאחר שגנב בושם מחנות פארם ברחוב המכבים בראשון לציון, ניסה להמלט, ובעת ההימלטות פגע בניידת משטרה ודרס מתנדב במדים.

עוד פלילים

הצעיר שחישמל וסחט את חבריו "אני רוצה להתגייס"

מאסר עולם ועוד 18 שנה בכלא לרוצח ושודד הבנקים גבי קורסונסקי

גנב רכב בשכונת נווה חוף, נמלט מהמשטרה, נסע נגד כיוון התנועה וגרם לתאונת דרכים

הפרשה החלה בסוף החודש שעבר, אז גנב הנאשם בושם מפרפומריה בעיר. המאבטח בחנות שהבחין בו, קרא לו לעצור והחשוד החל מיד להמלט לעבר רכבו שחנה בסמוך.

המאבטח שהבחין בניידת משטרה, ובה שני מתנדבים במדים, הזעיק את כוחות המשטרה מיד ואלו הגיעו לכיוון רכבו של החשוד וחסמו אותו עם הניידת.

המתנדבים קראו לנאשם לעצור וניסו לפתוח את דלת רכבו, אך הוא לא נענה לקריאותיהם, התניע את רכבו ונסע במהירות לאחור, פגע בעוצמה בניידת המשטרה ובהמשך ביצע פניית פרסה חדה ופגע בעוצמה באחד המתנדבים. אם זה לא הספיק, המשיך החשוד להטיח את המתנדב בכביש עם רכבו, והמשיך בנסיעה, תוך שהוא דורס את המתנדב, גורר אותו מתחת לרכב לאורך מספר מטרים ונמלט מהמקום. המתנדב פונה לבית החולים אסף הרופא כשהוא פצוע באורח בינוני.

 

בעקבות חקירת המשטרה נעצר החשוד בביתו בנתניה ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשון לציון, ובשבוע שעבר כאמור הגישה הפרקליטות כתב אישום בעניינו הכולל בקשה לחילוט רכבו, וכן בקשה לעצרו ולפסול את רישיונו עד לתום ההליכים בגין גניבה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, חבלה של ממש, נהיגת רכב בדרך נמהרת והפקרה לאחר פגיעה.

צפו בנאשם גונב את הבושם מחנות הפארם

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר